تماس با ما 09036552500 پودر سنجد نیم کیلویی خالص اسیاب خودمون

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی



پودر سنجد و هسته آن :

از ائمه معصومین است که “سنجد ،گوشتش گوشت می آورد، استخوانش استخوان می رویاند و پوستش پوست آور است” ، همچنین کلیه ها را گرم و معده را دباغی می کند و ایمن از بواسیر و ادرار قطره قطره است. ساق ها را نیرو می بخشد، کم کالری و مقوی معده است.

سودمندی سنجد برای درمان آرتروز
پژوهشگران به سودمندی استفاده از عصاره ی سنجد برای درمان آرتروز پی بردند. چند تن از پژوهشگران دانشگاه های علوم پزشكی بقیه الله ، شهید بهشتی و تهران، تأثیر قرص عصاره سنجد و استامینوفن را در كاهش درد 120 بیمار مبتلا به آرتروز زانو با درد متوسط تا شدید بررسی كردند.


بهترین خواص سنجد،‌ رفع کمبود ویتامین C بدن است و خوردن آن، ‌از ورود عفونت به بدن پیشگیری میکند.و دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بسیار قوی می‌ باشد.به خاطر وجود ویتامین K در سنجد،دفع کننده سموم معده و روده می‌باشد.همچنین سرشار از فیبر و منبع غنی از کلسیم است و برای افرادی که دچار پوکی استخوان هستند...

بسیار مفید است و استخوان‌های افراد را محکم میکندو دستگاهگوارش را تقویت میکند،..و برای سردردهایی که علامت مشخصی ندارند،بسیار موثر است .
نکته :

پوکی استخوان یا بیماری خاموش چهارمین عامل مرگ و میر در جهان شناخته شده و از هر ۴ نفر بالای ۲۵ سال ۱ نفر مبتلاست . ولی اخیراً یک درمان ساده ، عالی و بی خطر برای آن پیدا شده .این راه حل نتیجۀ تحقیق محققان طب سنتی و به نقل از بوعلی ،اگر آرد و هسته‌ میوه سنجد با هم آسیاب شود ،مصرف خوراكی آن بیماری آرتروز ،روماتیسم و پوكی استخوان را بطور چشمگیری شفا میدهد.و موثرتر روش درمان است.
طرز تهیه : پودر سنجد را از عطاری ها تهیه کنید (توجه داشته باشید این پودر بسته به اینکه سنجد از کدام منطقه و نوعی باشد رنگش تغییر می کند . )یک قاشق چایخوری از این پودر را همراه با یک لیوان شیر سرد هر روز صبح ناشتا میل کنید . این کار حداقل 15 روز تکرار کنید .
توجه :
1-چون یکی از مهم ترین محتویات این پودر هسته آن است که کاملا کوبیده شده است به هنگام مخلوط کردن با شیر ته نشین می شود . حتما آن را مصرف کنید .
2-پودر سنجد به تنهایی یبوست آور است به همین دلیل بهتر است با شیر ضد که مسهل است استفاده شود .

پودر سنجد (ترکیب پوسته گوشته و هسته سنجد) همراه با شیر بهترین داروی گیاهی برای بهبود پوکی استخوان می باشد ... 500 گرمی
خالص



برچسب ها: پودر سنجد , خواص سنجد , خواص پودر سنجد , خواص هسته سنجد , خواص پودر سنجد و شیر , خرید پودر سنجد باهسته , خرید پودر سنجد با هسته برای درد استخوان , خرید پود ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط