تماس با ما 09036552500 روغن درخت چای 50 میلی خالص

مشخصات اصلی


قیمت: 99000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


ترجمه به فارسی: تونیک پوست صورت چای سبز، پوست را به صورت عمقی پاکسازی نموده، قوام می دهد و منافذ پوست را مسدود می نماید، بدون آنکه روی پوست اثر خشکی بیش از حد به جا بگذارد. عصاره درخت چای بدون ایجاد خشکی بیش از حد، موجب زدوده شدن جوش های سرسیاه و آکنه می شود بدون آنکه موجب پوست شود. استفاده منظم از این محصول لکه های پوستی را کاهش داده و سپری محافظ روی پوست تشکیل می دهد.

کشور روسیه بزرگترین وارد کننده روغن درخت چای از کشور استرالیا است

Phenol در سال اداره بهداشت استرالیا، استاندارد کیفیت شماره AS 28782 را برای روغن درخت چای تدوین نمود که هنوز معتبر است. مطابق این استاندارد، «ترپینن-4-اُل» روغن درخت چای باید حداقل % و «,- سینئول» آن حداکثر % باشد. با این وجود، کشاورزان علاقه مند به استحصال روغنی هستند که میزان «ترپینن--اُل» آن 35% و «,- سینئول» آن کمتر از % باشد. چراکه هرچه غلظت «ترپینن-4-اُل» بالاتر باشد، خاصیت شفابخشی و احیاکنندگی روغن بیشتر، و برعکس، هر چه غلظت «,- سینئول» بالاتر باشد، احتمال تحریک شدن پوست بیشتر می شود. Terpinen-4-ol


۲. شامپو طبیعی مو برای مو های چرب

خواص و موارد مصرف خواص پزشکی

روغن درخت چای باعث بهبود کامل مشکلاتی از قبیل شوره سر می شود.

روغن درخت چای در شامپو، پودر و روغن بچه، دستمالهای ضد باکتری (دستمالهای پاک کننده آرایشی)، محصولات مراقبت از پوست (مثل کرمهای شب و روز، مرطوب کننده ها و لوسیونهای دست و بدن) به کار برده می شود. این روغن برای پوستهای چرب و مشکل آفرین بسیار مناسب است و می توان آن را به صورت خالص و در مقادیر اندک برای بر طرف کردن لک و جوش به موضع زد.

روغن درخت چای برای درمان پوست های مبتلا به جوش غرور، ترکهای موجود در سطح پوست، خشکی پوست، رفع التهابات پوستی و قارچهایی که در سطح ناخن هستند استفاده می شود.

روغن درخت چای به پوست نرمی و لطافت می بخشد و این ماده به شکل روغن، ژل و یا کرم موجود است. در ساخت کرم های مخصوص جوش نیز از روغن درخت چای استفاده می کنند. (کرم های مخصوص جوش: این کرم التهابات پوستی را از بین برده و پوست را به وضعیت طبیعی خود نزدیک می کند. لازم به ذکر است که پیش از مصرف، پوست باید کاملاً تمیز باشد.(

از روغن درخت چای در ساخت کرم های سوختگی و کرم های ضد قارچ استفاده می شود. (کرم های سوختگی: این نوع کرم ضدالتهاب و خارش است و پوست را صاف و یکنواخت می سازد. کرم ضد قارچ: این کرم قارچهای پوستی را که باعث خارش می شود از بین می برد).

روغن درخت چای دارای خواص ضدعفونی کننده، ضد قارچی و ضد ویروسی است، ضمن اینکه ذاتاً قدرت آنتی بیوتیکی دارد و یکی از مفید ترین روغنهای دارویی است. این روغن را می توان برای درمان عفونتهای قارچی از قبیل برفک دهان به کار برد.

[ عکس ]
روغن درخت #چای🌴

درختی از خانواده مورد شبیه چای

درمان قطعی آکنه و جوش صورت
ضد التهاب پوست
ضد شوره
ضد چربی
نرم کننده پوست
ضد عفونت پوستی
ضد قارچ


🚛ارسال رایگان
-

وغن درخت چای در اوایل قرن ۲۰ در استرالیا به عنوان یک ضد عفونی کننده در پزشکی مورد استفاده قرار گرفت.



برچسب ها: روغن درخت چای , خرید روغن درخت چای , خرید روغن چای اصلی , خرید روغن چای , روغن ضد شپش , روغن چای برای شوره , درمان شوره سر گیاهی , روغن چای اصلی , خرید روغن ت ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط