تماس با ما 09036552500 انفیه کندوش چهینکگی یک عددی

مشخصات اصلی


قیمت: 40000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی



پودر عنفیه چهینکنی

پاکستانی اصلی

ضد سردرد
نزله های زکام
عطسه آور شدید
درمان سینوزیت
بهبود میگرن

انفیه موجود در عطاریهای ایران در شیشه هایی شبیه شیشه های گلاب ریخته شده که اکثریت قریب به اتفاق آن از پاکستان به کشور وارد می شود.

انفیه به دلیل بوی تندی که دارد، هنگامی که در بینی قرار می گیرد، منجر به عطسه های شدید شده و برای درمان سینوزیت و بیماریهایی که به نحوی سینوسها را درگیر می کنند مفید است.

آنچنان که در منابع مختلف آمده است، استفاده از انفیه در احادیث و روایات نیز وارد شده و به آن به عنوان دارویی برای بیماریهای سینوسی تأکید شده است.

استعمال انفیه

استعمال انفیه

انفیه در خارج کردن چرک از سینوسها و تسکین دردهای سینوزیتی و درمان آن به صورت معجزه آسا عمل می کند.

در صورتی که از گرفتگی سینوسها آبریزش و گرفتگی بینی رنج می برید، به خصوص در فصل زمستان و پاییز می توانید با مراجعه به یکی از عطاریهای معتبر، مقداری انفیه تهیه نموده و مقدار اندکی از آن را درون هریک از سوراخهای بینی قرار دهید و از اثر معجزه آسای آن استفاده کنید.

اما همیشه باید دقت داشته باشید که استعمال انفیه موجب بر هم خوردن تعادل شما برای دقایقی در اثر عطسه های پی در پی و شدید می شود و به همین دلیل استعمال آن در محیطهایی که باید آراستگی و نظم خود را حفظ کنید مانند محیط کار اداری، توصیه نمی شود. همراه داشتن دستمال جیبی نیز در هنگام استفاده از انفیه از ضروریات است.

این داروی گیاهی به دلیل عطسه های شدیدی که به همراه می آورد برای زنان باردار، کسانی که زخم و جراحت بخیه شده دارند و همچنین برای کسانی که مشکلات قلبی دارند توصیه نمی شود.

اگرچه تاکنون عوارض خاصی برای آن مشاهده نشده است، اما برخی معتقدند که مصرف مداوم انفیه می تواند منجر به برخی عوارض جانبی نظیر سرطان بینی شود. این مسأله اهمیت رعایت تعادل در استفاده از انفیه و کاربرد فقط در هنگام بیماری و جلوگیری از مصرف تفنی آن را نمایان می نماید.


💸قوطی 30 تومان برای مصرف یکماه



برچسب ها: خرید عنفیه , عنفیه کندوش , خرید عنفیه کندوش , عنفیه کندس , عنفیه پاکستانی , عنفیه اصلی , خرید عنفهی , عطسه آور قوی , خلط آور گیاهی , عطاری بزرگ اصفهان , عطاری ع ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط