تماس با ما 09036552500 گوگرد زرد 200 گرمی اصل

مشخصات اصلی


قیمت: 24000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

خواص: درمان بیماری های پوستی، درمان بیماری برص و پیسوریازیس، پیشگیری از ریزش مو، تقویت ناخن و …


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی




گوگرد (Sulfur) بیش از چند هزار سال است که شناخته شده و مورد استفاده قرار می گیرد. مصرف گوگرد در صنایع، بسیار متنوع می باشد، بطوری که در گذشته میزان مصرف گوگرد اغلب بعنوان یک شاخص برای تعیین فعالیت های صنعتی در کشور سنجیده می شده است. یکی از مصارف عمده گوگرد، تولید سولفوریک اسید است که در تهیه مواد شیمیایی آلی، معدنی و عمدتاً کودهای کشاورزی کاربرد دارد. گوگرد همچنین برای تهیه مواد منفجره، رایون، معرف ها، نرم کننده های رنگ، لاستیک، کبریت، کود های فسفاته، کودهای ازته مانند کود سولفات آمونیوم، آسفالت و بتن گوگردی و … استفاده می شود.

پودر گوگرد :

خاک به عنوان بستر اصلی کشت گیاه و نیز محیطی منحصر به فرد برای انواع حیات محسوب می شود. کمبود مواد آلی از یک سو و آهکی و قلیایی بودن اراضی کشاورزی ،کاهش سطح حاصل خیزی خاک های زراعتی و بحرانهای زیست محیطی می شود . با توجه به اثرات مفید کاربرد گوگرد در طبیعت ، استفاده از این محصول به عنوان کود و سموم برای از بین بردن ناهنجاری های خاک، نقش به سزایی دارد.

گوگرد به علت دارا بودن خاصیت قارچ کشی ، خاک را ضد عفونی می کند . گوگرد بعد از ازت ، فسفر ، پتاس ، چهارمین عنصر پر مصرف برای گیاهان به شمار میرود. مصرف گوگرد باعث پایین آمدن ( PH ) خاک شده و این امر دسترسی گیاه را به عناصر ذخیره شده در خاک آسان می کند.



برچسب ها: خرید گوگرد , خرید گوگرد کبریت , خرید گوگرد کشاورزی , گوگرد انگور , گوگرد , عطاری خراسانی بزرگترین عطاری , عطاری بزرگ مشهد , عطاری های کرج ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط