تماس با ما 09036552500 بذر شوکران اصل 75 گرمی

مشخصات اصلی


قیمت: 49000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

تذکر :

گیاه شوکران خیلی مخدر و مسکن است و اگر بیش از حد مجاز مصرف شود، باعث تهوع، سردرد و سر گیجه می شود. ابتدا عضلات ادراری را فلج می کند، بعد عضلات تنفسی سینه و در آخر عضلات دیافراگم فلج می شود و حالت اختناق عارض شده و موجب مرگ می شود، لذا حتما با نظر متخصص و تجویز او مصرف شود.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


Image result for ‫شوکران‬‎

🍃 #شوکران


تمامی اجزاء این گیاه #سمی هستند. ماده سمی آن Coniine و از خانواده آلکالوئیدها است. پزشکان ایرانی و یونانی از این ماده در قدیم استفاده‌های داروئی بسیار می‌بردند. حتی کمتر از ۱۰۰ میلی‌گرم از این سم نیز برای یک انسان بالغ کشنده است. گیاه «نرسیده» و جوان سمی‌تر از گیاه «رسیده» و بالغ است. تأثیر سم مستقیماً بروی سیستم #اعصاب بوده و پس از عوارضی چون حالت تهوع و لکنت زبان از طریق از کار افتادن سیستم تنفسی عامل مرگ می‌شود.

📛شوکران در قدیم برای کشتن محکومین به #اعدام مصرف می‌شده است. نوشیدن جام شوکران توسط #سقراط قدیمی‌ترین مورد ثبت شده در این رابطه است. در یونان باستان، مجازات اعدام بوسیله خوراندن شوکران به طور معمول در مورد اشخاص ذی الحقوق، یعنی کسانی که واجد حقوق مدنی و اجتماعی بودند، به کار گرفته می‌شد، چراکه مقرر گردیده بود که اعدام این افراد در کمترین زمان ممکن و با کمترین میزان رنج و درد و عذاب صورت بپذیرد. به همین منظور، وقتی شوکران به فرد محکوم به مرگ خورانده می‌شد، بدن وی به تدریج کرخت و بی‌حس می‌گردید و این بی‌حسی از پا آغاز می‌شد و چون به قلب می‌رسید موجب هلاکت فرد می‌گشت.

🍃 #شوکران

ضد هاری
ضد کزاز
ضد درد آرتروز
درمان آسم
ضد بیماری مالیخولیا

استفاده در روغن کشی برای کاهش درد آرتروز

💠مصرف زیر نظر پزشک

👌دوز بالا» سمی کشنده- فلج کننده



برچسب ها: خرید شوکران , خرید دانه شوکران , خرید گیاه شوکران , سم شوکران , شوکران اصلی , خرید شوکران عطاری , جام شوکران , خرید بذر شوکران ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط