تماس با ما 09036552500 کرم ضد لک هفت صورت

مشخصات اصلی


قیمت: 99000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی



کرم هفت چهره چیست و کارآیی آن:

۷ کاری که کرم ۷ چهره انجام میدهد

1 _ مرطوب کننده تعادل پوست : مرطوب کنندگی پوست را فراهم می کند و یک نوع تغذیه اضافه برای پوست صورت شما می باشد و نگاه شما را نرم می نماید.

۲_ کرم پایه برای آرایش پوست : این کرم در عمق پوست نفوذ می کند . و پوست صورت را همانند کرم آرایشی صورت منتهی بصورت متوسط با ایجاد نمای اضافی .

۳_ پاکسازی عمیق پوست: این کرم در عمق پوست نفوذ می کند و ناخالصی های آن را حذف و لکه ها و نقاط سیاه (کک و مک) را از بین می برد

۴-ترمیم کننده پوست : این کرم کار ترمیم آسیب هایی که به سلولهای پوست رسیده است را انجام می دهد. حتی زمانی که شما خواب هستید و استراحت می‌کنید این کرم به شما ظاهری سالم و شفاف می بخشد و مشغول انجام وظیفه خویش می باشد.

۵_ ضد پیری : این کرم آلاستین پوست را حفظ می کند و باعث در جریان شدن خون پوست و پالایش و کلاژن سازی می شود

۶_ضد باکتریایی : این کرم گیاهی و حاوی آلوورا و سایر مواد مغذی گیاهی است که از دست و پای شما و همچنین پوستتان در مقابل باکتری ها محافظت می کند

۷_پکیج محافظت کننده و مکمل پوست (ضد آفتاب) : این کرم با پرتوهای فوق بنفش نور خورشید مبارزه کرده و هر نوع سیاهی و سوختگی ناشی از این پرتوها را از روی پوست شما بر می دارد

دلیل اینکه به این کرم هفت چهره میگویند این کرم خودش برای شما ۷ کار را انجام می دهد که در حد شعار نیست و مهمترین مبارزه آن این است که این کرم ۲۵۰ گرم می باشد و برای خانمهایی که مشکلات چروک و خشکی پوست دارند در همان وهله اول و مصرف اولی کسی که او را مصرف میکند تاثیرش را روی پوست خود احساس می کند.



برچسب ها: خرید کرم ضد لک , کرم گیاهی ضد لک , خرید کرم جنتالین , کرم دور چشم , کرم گیاهی دور چشم , خرید کرم های دست ساز , خرید کرم ضد لک هفت کله , خرید کرم هفت صورت ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


گیلدا1397/10/18 ساعت 16:20
با سلام ببخشید دو تا عکس هست که عکس اصلیه مربوط به کرم دور چشمه و عکس دیگه مربوط به کرم روشن کننده پوست . حالا میشه بگین کدومه؟
یونس حیدری : 1397/10/19 ساعت 20:08
سلام هر دوش موجود است این برای تیرگی دور چشم است
ارسال پاسخ
گیلدا1397/9/29 ساعت 20:42
با سلام عکس اول و دوم محصول با هم فرق میکنه لطفا اصلاحش کنید. در حال حاضر که محصول دو عکس متفاوت داره میشه بگین نقره ای مدنظرتونه یا طلاییه؟
یونس حیدری : 1397/10/19 ساعت 20:13
سلام نقره ای برای تیرگی دور چشم و طلایی برای پف زیر چشم هر نوع مد نظرتون بود بعد خرید آنلاین تو توضیحات بنویسید
ارسال پاسخ
وفا1397/8/24 ساعت 19:44
سلام تاریخ انقضای محصول تا چه زمانی است؟
یونس حیدری : 1397/9/6 ساعت 11:33
سلام دوسال
ارسال پاسخ

ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط