تماس با ما 09036552500 داروی H80+ درمان ناباروری مردانه

مشخصات اصلی


قیمت: 85000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


داروی H80+ درمان ناباروری مردانه:


🍀جزو داروی اثر گذار در جهان H 80 +

تحرک اسپرم که در زبان عامه به جهش اسپرم و حرکت نیز شناخته میشود در شکل عادی 60 درصد تحرک مطلوب است و کمبود تحرک اسپرم درمنی پایین تر از میزان شصت درصد بر ضریب لقاح و باروری اثر منفی داشته و اغلب منتحی به بچه دار شدن نمیشود .
مشاهده میشود حتی زمانیکه سایر فاکتورهای سنجش اسپرم در حد قابل قبول است تنها به دلیل کم بودن تحرک اسپرم ، زوجین نابارورند .
لذا تقویت و بالا بردن تحرک اسپرم می تواند تا حد زیادی از آمار ناباروری را کاهش دهد .
روش های مختلف داروئی که برای افزایش تحرک اسپرم بکار برده میشود ولی داروهای گیاهی کارآمد از اقبال عمومی بیشتری در بین پزشکان و مردم برخوردارند .
ترکیبی گیاهی قدرتمند و اثربخشی با نام 80H- برای افزایش تحرک و حرکت اسپرم و تقویت سایر فاکتورهای کمی و کیفی اسپرم با بهترین کیفیت توانسته به راه حلی بی رقیب در این مسیر بدل شود .


http://attari.8n8.ir/upload/picture/photo_2018-09-10_22-20-08.jpg

افزایش معنی دار و بی نظیر در تمامی فاکتور های باروری از قبیل تعداد اسپرم ، تحرک و حرکت اسپرم ، تنظیم غلظت مایع منی ، افزایش سطح آنتی اکسیدانی برای ارتقاء مدت زمان زنده مانی اسپرم ، افزایش قابلیت حل کنندگی و نفوذ به دیواره تخمک ، کاهش تعداد اسپرم های دیسفورم ( اسپرم ها نافرم و معیوب ) ،افزایش میزان و حجم مایع منی از عملکرد های آزموده شده این محصول کاملا طبیعی و گیاهی است .

بهره گیری کامل از آخرین یافته های علمی جهانی و استفاده از اندوخته های طب سنتی این محصول را به یک محصول بی رقیب و وسیع الطیف بدل ساخته است .
H-80 تحت نظارت نهاد های ذیربط تولید و با قیمتی بسیار رقابتی عرضه میشود . 💎 قیمت ۸۵ هزارت



برچسب ها: داروی ناباروری , خری دداروی گیاهی ناباروری مردانه , داروی H80 + , خرید سینلس ناباروری , خرید داروی گیاهی سینلس , دمنوش گیاهی ضد ناباروری , خرید عمده گیاه ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط