تماس با ما 09036552500 هل سفید 25 گرمی نسابیده معطر

مشخصات اصلی


قیمت: 50000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی



http://attari.8n8.ir/upload/picture/photo_2018-09-11_11-49-06.jpg

هل سفید اندونزی درجه یک

استفاده در غذا و شیرینی


طبیعت هل سفید:

طبق نظر حکمای طب سنتی طبیعت آن خیلی گرم و خیلی خشک است.

رویش جغرافیایی:

اغلب در هندوستان و سریلانکا روییده و کاشته می‌شود و به صورت پرورشی در بعضی از نواحی کشورهای آسیایی و بیشتر در اندونزی و گواتمالا کاشته می‌شود. بیش از هشتاد درصد هل کشورها را هند صادر می‌کند.

ترکیبات شیمیایی و مواد موجود در هل سفید:

اسانس روغنی فرّار (شامل ترپی نئول، ترپی نیل استات، سینئول، بورنئول و سابی نن)، روغن ثابت، پروتئین، کلسیم اکسالات و سیلیس در آن تشخیص داده شده است.

بخش مورد استفاده:

دانه‌های داخل هل

نحوه مصرف:

معمولاً دانه‌های داخل هل را به صورت دم کرده استفاده می‌کنند و به عنوان ادویه و معطر کننده در صنایع غذایی، شیرینی‌سازی، عطرسازی و معطر کردن بعضی از محصولات دخانیات نیز کاربرد دارند.

خواص درمانی:

تقویت کننده معده و نیرودهنده، بادشکن و معطرکننده غذاها، ضد افسردگی و بی‌حوصلگی ناشی از خستگی روزانه و تقویت کننده قلب، اشتهاآور و خوشبو کننده دهان، مسکن دردهای روماتیسمی و ضد اسپاسم، خرد کننده سنگ مثانه و کلیه و ضد میکروب، تنظیم کننده عادت ماهیانه و قاعده‌آور، محرک و ضد تهوع، خلط‌آور و صفرابر، التیام‌بخش زخم‌های دهان و کاهنده تب می‌باشد. در ضمن برای ناراحتی‌های معده و روده، ناراحتی‌های کبد، رطوبت سینه، مسمومیت، سردرد، دل بهم خوردگی، سرماخوردگی و برونشیت نیز مفید است.

تذکر:

مصرف هل بیش از حد مجاز (سه گرم در روز) مضر و سبب بیماری‌های روده‌ای می‌شود.


برچسب ها: خرید هل سفید , خواص هل سفید , خرید هل سفید شیرینی , هل سفید , هل سفید اصل , عطاری مارکت , سایت عطاری مارکت , خرید جنس عمده از عطاری , خرید هل سفید اصل ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط