تماس با ما 09036552500 بره موم اصل 50 گرمی

مشخصات اصلی


قیمت: 88000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


Image result for ‫بره موم‬‎

بره موم :

بره موم به طور عمده ماده ای است رزینی که زنبورهای عسل از درختان و گیاهان جمع آوری می کنند. ترکیبات اصلی بره موم شامل : رزین وموم می باشد رنگ آن ممکن است تنوع بسیار زیادی داشته باشد در مناطق معتدل رنگ این ماده از زرد روشن یا قهوه ای تا قهوه ای تیره متغییر است رنگ بره موم تولید شده در آب و هوای گرمسیری ممکن است از قهوه ای مایل به سبز روشن ( در بره موم برزیلی ) تا سیاه و قرمز تیره متغییر است.بره موم يا Bee glue، ماده رزينی چسبناكی است كه زنبورعسل آن را از روی درختان و گياهان جمع‌آوری كرده و از آن معمولاً براي چسباندن اجزای داخلی كندو به هم و تنگ كردن سوراخ‌های تهويه و سوراخ پرواز، ترميم شكستگی، جلا دادن سطح داخلی كندو و موميايی اجساد حيوانات خارجی و غيره استفاده می‌کنند. این ماده به نام propolis نیز شناخته می‌شود به دلیل اینکه ابتدا توسط مصریان باستان شناخته شد و آن را نگهبان جلوی در یا propolis می‌نامیدند چرا که زنبورها در هنگام شروع زمستان ابعاد سوراخ پرواز را به‌واسطه این ماده چسبناک کوچک می‌کردند تا از ورود سرما جلوگیری نمایند.


در انگلستان شما می توانید این ماده را از اتحادیه تولیدکنندگان غذای سالم که دارای علامت اختصاصی برای بره موم است بخرید. به این معنا که شما می توانید به حقایقی که روی آورده شده اعتماد کنید که این ماده آزمایش شده و دارای یک حداقل از سطح فلاونوئیدها می باشد.

نوشیدنی های بره مومی

بازار نوشیدنی های انرژی زا در غرب و بخصوص در ژاپن بسیار گسترش پیدا کرده است. از این رو تعدادی از تولیدکنندگان از فرصت استفاده کرده اند تا نوشیدنی های خاص بره مومی را بسازند.

استفاده از بره موم در غذاها

بره موم را می توان به روش های گوناگون به غذا افزود. اگر شخصاً نان مصرفی خود را تولید می کنید می توانید به جای استفاده از شکر، تکه های ریز و پودر بره موم را در عسل حل نمایید و به آن اضافه کنید.

http://attari.8n8.ir/upload/picture/photo_2018-09-17_12-30-49.jpg

50 گرم بره موم خالص به شرط آزمایش و آنالیز 85000 هزارت



برچسب ها: خرید بره موم , بره موم اصل , بره موم اصلی , خرید بره موم اصلی , بره موم عسل , خواص بره موم , خرید بره موم برای کولیت , بره موم طرز استفاده , کپسول بره موم برای ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط