تماس با ما 09036552500 جفت بلوط 250 گرمی نسایبده

مشخصات اصلی


قیمت: 35000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی




بررسي تأثير جفت بلوط در انقباض عضلات صاف واژن در زنان با شلي عضلات واژنخلاصه مطالعه در 250 کلمه :


هدف از مطالعه مقایسه اثر بخشی جفت بلوط در انقباض عضلات واژن در زنان با شلی عضلات واژن می باشد. تعداد 120 نفراز زنان با شلی عضلات واژن از خرداد تا مهر ماه 1391 مبتلا به انواع پرولاپس ارگان‌هاي لگني و كانديداي عمل جراحی کولپورافی و متاهل باشند ، اما سابقه بيماري‌هاي مزمن (ديابت، فشار خون، قلب) در خود و همسر و مشكلات جنسي در همسر (انزال زودرس، ناتواني جنسي )وعفونت های ادراری و تناسلی نداشتند به عنوان نمونه پژوهش انتخاب می شوند. نمونه‌گيري به صورت غیراحتمالی و بر حسب تعداد مراجعین به مرکز انجام خواهد شد تمامي زنان جهت تعيين درجه پرولاپس در وضعيت ليتوتومي معاينه و براساس استاندارد pop-Q پرولاپس لگني درجه‌بندي می شوند. پس از توضيح اهداف پژوهش به نمونه‌ها و کسب رضایت‌نامه آگاهانه جهت شرکت در مطالعه، فرم پرسشنامه شماره 1 (اطلاعات دموگرافيك بيماران)وپرسشنامه رضایت جنسی توسط نمونه ها تکمیل خواهد شد . سپس به هریک از گروههای مداخله یک غلظت مشخص از عصاره جفت بلوط (10-15 و20 گرم با درصد های 5/1 درصد, 2 درصد و 5/2 درصد) تجویز خواهد شد.برای گروه کنترل همان ژل پایه بدون عصاره بلوط استفاده خواهد شد.غلظتهای مختلف اين عصاره به مدت 3 روز بعد از اتمام دوره پريود و قبل از تماس جنسي به صورت واژينال استفاده ميشود و سپس بعد از استفاده از آخرین دوز دستور تماس جنسی به نمونه ها داده می شود . روز بعد از تماس جنسی هر 4 گروه از نظر وجود عوارض دارو و رضایتمندی جنسی بررسي می شوند .


خواص جَفت بلوط:
سرطان معده یکی از شایع ترین بیماری ها در کشور است.

بعد از جدا کردن پوسته سخت میوه بلوط، آن را زیر نور مستقیم آفتاب قرار می دهند تا کاملاً خشک و سفت شود که دراین صورت لایه نازک قهوه ای رنگ آن که جَفت نام دارد از آن به راحتی جدا و خشک می شود.

از جفت به عنوان درمان برای درد معده و تهیه مشکول یا مشک و به عنوان رنگ طبیعی نیز استفاده می شود.

از جمله خواص دیگر جفت می توان به درمان خون مردگی، از بین بردن اگزما، بیمارهای های پوستی و درمان واریس نام برد.

سرطان معده یکی از شایع ترین بیماری های در کشور به خصوص در استان کهگیلویه و بویراحمد است با استفاده از این گیاه می تواند در درمان آن مؤثر باشد.

نحوه استفاده: برای زخم های معده و عفونت های شدید معده ای آن را به صورت پورد در آورده و در قرص های کبسول خالی از مواد ریخته و با آب میل می کنید. می توان آن را با ماست مخلوط کرده و هفته ای دو بار استفاده کنیم.

یکی دیگر از خواص جفت، از بین بردن جوش های صورت و سفت کننده پوست و ضد لک است،برداشت آن در فصل پائیز است.

عصاره جفت بلوط به مدت 3 روز بعد از اتمام دوره پريود و قبل از تماس جنسي به صورت واژينال استفاده ميشود
بسته ی 250 گرمی خوراکی جهت تقویت معده و رفع اسهال و...



برچسب ها: جفت بلوط , خرید جفت بلوط , جفت بلوط چیست , جفت بلوط تنگ کننده , تنگ کننده واژن , تنگ کننده رحم , قابض رحم , خرید جفت بلوط آسیاب شده ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط