تماس با ما 09036552500 نشاسته ذرت یک کیلویی خالص

مشخصات اصلی


قیمت: 65000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی



نشاسته ذرت:
نشاسته ذرت نوعی نشاسته است که طی فرایندی از دانه های ذرت گرفته میشه. و مانند نشاسته های دیگه معمولا عامل غلظت در غذاها و شیرینی هاست. در دستورات شیرینی عموما از نشاسته ذرت استفاده می شود که گاهی آرد ذرت می نویسند. ولی منظور همان نشاسته ذرت است.

نشاسته ذرت معمولا برای لطافت کیک و شیرینی به جای مقداری از آرد دستور جایگزین می شود. یا در تهیه دسرهایی مثل پودینگ و کاسترد کاربرد داره. و یا عامل غلیظ کننده سوپهاست. به دلیل اینکه نشاسته ذرت پس از مخلوط شدن در مایعات و پخته شدن رنگش تقریبا بی رنگه میشه از این خصیصه اش بهره زیادی برد.


علاوه بر این به دلیل خنثی بودنش از لحاظ طعم و بو و رنگ در شیرینی پزی و کیک پزی و همچنین تزئینهایی که با فوندانت صورت میگیره کاربرد زیادی داره. در برخی کرم ها نیز از نشاسته ذرت و آرد گندم برای غلظت استفاده می شود. در دستور رولت و کیک اسفنجی ساده از نشاسته ذرت برای لطافت بافت کیک استفاده شده است.

در نظر داشته باشید که در بیشتر دستورها و نه همه دستور کیک ها می توان در حد یکی دوقاشق از آرد دستور را با نشاسته ذرت جایگزین کرد تا کیک و شیرینی لطیف تر شود. نشاسته ذرت جایگزین مناسبی برای پودرکاستارد به همان میزان است.


برچسب ها: خرید نشاسته ذرت , خرید کیلویی نشاسته ذرت , نشاسته ذرت , چاق شدن با نشاسته , خواص نشاسته ذرت , خرید نشاسته فروشگاه اینترنتی , عطاری صدیقی ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط