تماس با ما 09036552500 صابون ذغال اکتیو دست ساز

مشخصات اصلی


قیمت: 59000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


مواد اصلی صابون دستساز زردچوبه و ذغال اکتیو

در تهیه این صابون ارگانیک، زردچوبه و ذغال اکتیو یا ذغال فعال بکار رفته که خواص زیادی در درمان جوش و لک دارند. این دو ماده اعجاب انگیز با روغن های گیاهی متعددی مانند روغن زیتون بکر، روغن نارگیل، روغن کنجد و کرچک ترکیب شده‌ اند تا هدف لیلی از ساخت یک صابون ارگانیک مفید برای پوست چرب و مختلط را برآورده کند. وجود پودر ذغال فعال در ترکیباتش، آن را تبدیل به یک صابون ضد لک قوی تبدیل کرده است.

نقش ذغال اکتیو در صابون زردچوبه

شناخت بیشتر بشر از طبیعت باعث شد تا ذغال اکتیو یا ذغال فعال راهش را به صنعت زیبایی و حتی پزشکی باز کند. این ماده به خوبی می تواند چربی و آلودگی را از منافذ باز خارج و پاک سازی عمیقی رو پوست انجام دهد. این کار به کاهش آکنه و جوش سر سیاه کمک می کند. زغال فعال با داشتن خاصیت آنتی باکتریالی خود برای سم زدایی پوست بسیار مفید است. به دلیل داشتن خاصیت لایه برداری و چربی زدایی قوی این ماده، صابون زردچوبه و ذغال اکتیو را به کسانی که پوست خشک دارند توصیه نمی کنیم.

خواص بی نظیر زردچوبه

زردچوبه از هزارن سال پیش در درمان انواع بیماری های پوستی و زخم ها یا در حفظ زیبایی و سلامت پوست با ایجاد خواص ضد پیری، لایه برداری و روشن کننده استفاده شده است. کورکومین یکی از مواد اصلی زردچوبه است که باعث می شود زردچوبه، یک ضد التهاب، ضد باکتری، ضد قارچ، ضد ویروس و آنتی اکسیدانی قوی باشد. پودر زردچوبه ارگانيك و پودر ذغال اكتيو یا زغال فعال سوئدی در این صابون، با روغن هاى گياهى و خوراكى بادام شيرين، نارگيل، زيتون، كرچك، زنجبیل، آفتابگردان ارگانيك، كانولا، سود سوزآور ازمايشگاهى و آب مقطر ترکیب شده است.

تمام روغن های گیاهی که ذکر شد، از با کیفیت‌ ترین روغن های موجود در بازار داخل و خارج کشور تامین می شود. اگرچه تشخیص اصل بودن این صابون ها تنها برای افرادی ممکن است که تجربه یک بار استفاده کردن از این صابون های گیاهی را داشته باشند.

حاوی عصاره ذغال اکتیو و زردچوبه

مزایای صابون دستساز زردچوبه و ذغال اکتیو:

  • تنظيم کننده چربى پوست
  • روشن كننده پوست و لك هاى پوستى
  • پاك كننده عميق پوست از آلودگي هاى روزانه
  • ضد باكترى و ضد قارچ
  • كمك به كاهش جوش هاى صورت


برچسب ها: خرید صابون ضد چروک , خرید صابون دست ساز , خرید صابون خارجی خوب , خرید صابون زردچوبه هندی , صابون سفید کننده پوست , خرید صابون ذغال اکتیو دست ساز , خرید ص ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط