تماس با ما 09036552500 زنیان بذر نیم کیلویی خارجی

مشخصات اصلی


قیمت: 70000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی



دانه زنیان
پوست صورت بمالید. اجازه دهید به مدت 30 دقیقه روی پوست صورت باقی بماند؛ پس از سپری شدن این زمان، صورت خود را با آب گرم به خوبی شست و شو دهید.



2- درمان اگزما

زنیان خاصیت ضد التهابی بسیار زیادی دارد و قادر است بیماری اگزما، جوش و خارش ناشی از آن را بهبود ببخشد.



3- جلوگیری از سریع سفید شدن موها

اغلب سفید شدن موها در سنین 40 سال به بالا رخ می دهد؛ اما امروزه بسیاری از جوانان به علت فرآیندهای اکسیداتیو در سلول ها به سفیدی زودرس مو دچار می شوند. دانه های زنیان حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان بوده که قادر هستند از این فرآیند جلوگیری کرده و احتمال سفید شدن موها در دوران جوانی را کم کنند.



4- کم شدن وزن و لاغری

دانه های زنیان دارای مقادیر زیادی فیبر بوده و می تواند سبب افزایش سوخت و ساز بدن شوند. با کاهش اشتها و جلوگیری از پرخوری به کاهش وزن و لاغری کمک زیادی کنند.



نحوه استفاده از زنیان برای لاغری و کاهش وزن:

هر شب به اندازه یک قاشق چای خوری دانه زنیان را در نیم لیتر آب خیس کنید و صبح روز بعد، آن با معده خالی بنوشید. این کار به کاهش وزن و لاغری شکم کمک زیادی می کند.



5- دوران شیر دهی

در طب سنتی هندی از زنیان جهت پاکسازی رحم و بالا بردن میزان شیر مادر در زنان شیرده استفاده می کنند. البته باید با مشورت پزشک از آن استفاده کنید.



نحوه مصرف زنیان در دوران شیر دهی:

یک قاشق غذاخوری رازیانه و 1/2 قاشق غذاخوری زنیان همچنین 1 لیتر آب جوش را با هم مخلوط کرده و اجازه دهید 5 دقیقه بجوشد.



6- دوران قاعدگی

زنیان حاوی خاصیت ضد اسپاسم و ضد درد طبیعی می باشد که قادر است درد دوران قاعدگی را کم کند؛ در حقیقت دانه های زنیان می توانند انتقال عصبی که سبب درد می شود را کم کنند.



7- مردان

در کشور هندوستان دانه های زنیان برای بالا بردن تعداد اسپرم، درمان زود انزالی و ناتوانی جنسی در آقایان مورد استفاده قرار می گیرد. زیرا دانه های زنیان حاوی مقادیر زیادی مواد مغذی می باشد.



برچسب ها: خرید زنیان , خرید قرص زنیان , خرید قرص گیاهی , خرید داروی طب اسلامی , خرید قرص ضد بلغم نیاک , خرید زنیان نیم کیلویی , خرید بذر زنیان تازه , زنیان بذر عکس ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط