تماس با ما 09036552500 عروسک پشت پرده 30 گرمی

مشخصات اصلی


قیمت: 41000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


میوه فیسالیس (عروسک پشت پرده ):

میوه فیسالیس تركیبی از طعم میوه های توت فرنگی، گیلاس، كیوی و آناناس است كه به دلیل طعم خوش و بی نظیرش در كشورهای اروپایی و آمریكایی طرفداران زیادی دارد. فیسالیس میوه استوایی بومی آمازون بوده است که در آفریقا و آسیا یافت می شود.بوته های این میوه تا ارتفاع 1متر رشد می کنند و دارای بوته های کوچک مخملی کرم رنگ 3 گوش است میوه آن نارنجی رنگ متمایل به زرد بوده هر بوته در صورت نگهداری صحیح قادر به تولید 2 یا 5 کیلو میوه است. این میوه بدون نگهداری در یخچال بیش از 10 روز ماندگاری دارد و در صورت نگهداری در یخچال حدود 2 ماه مدت زمان ماندگاری این میوه نیز افزایش می‌یابد.

خواص دارویی:

برگ و میوه این گیاه خاصیت دارویی دارد.

عروسک پشت پرده طبعی سرد و خشک دارد و اثراتی نظیر مدر، تب‌بر، ضد انگل، تصفیه کننده خون و قاعده‌آور دارد.

برای رهایی از کرم کدو (تنیا) و انگل‌های معده و روده می‌توان از ۲۵ گرم میوه عروسک پشت پرده همراه با ۲۵ گرم درمنه استفاده کرد.

میوه عروسک پشت پرده شبیه گیلاس است و ویتامین C آن بیشتر از لیمو است.

از عروسک پشت پرده برای درمان بیماریهای زیر می‌توان استفاده کرد :

زخم مجاری ادراری، بواسیر، هپاتیت، استسقاء (آب طلبی)، ناراحتی‌های پوستی مانند جوش و کورک (به صورت مخلوطی از روغن با سوخته میوه)، برونشیت و تنگی نفس، رماتیسم و نقرس.

دافع اسید اوریک، نقرس، روماتیسم، ناراحتیهای کلیه و میزراه‌ها (مجاری ادرار) و دارای ویتامین ث.
گیاه عروسک پشت پرده

از میوه آن برای تسهیل زایمان نیز می‌توان استفاده کرد.
یكی از غنی ترین منابع طبیعی آنتی اكسیدان ها و سرشار از ویتامین هایA ، E، C ، P است و بدن انسان را در مقابل خنثی سازی رادیكال‌های آزاد كه موجب بروز بیماری هایی همچون سرطان، سكته قلبی، پروستات، آسم و آلرژی می‌شود، حفاظت می كند. از میوه فسالیس در تهیه كرم های آرایشی نیز استفاده می شود همچنین مصرف این میوه تاثیر بسزایی در شادابی و طراوت پوست دارد. از جمله خواص این میوه تقویت کننده سیستم دفاعی بدن است، خاصیت ضد سرطانی،ضد باکتری و ضد ویروسی دارد. دم کرده آن برای درمان آسم موثر است،این میوه برای بیماری های پوستی خاصیت ضد التهابی و ضد غفونی کننده دارد.برگهای آن برای درمان مالاریا هپاتیت ،روماتیسم و ناراحتی کبدی مورد استفاده قرار می گیرد.منبع آنتی اکسیدان و غنی از ویتامین A ، E، C و بتاکاروتن است. ویتامین P موجود در آن به بدن در جذب ویتامین C کمک می ‌کند و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.ویتامین های B کمپلکس در این میوه مانند تیامین برای سوخت و ساز سالم بدن پوست چشم و مغز لازم است پکتین نوعی فیبر موجود در این میوه است که کاهش دهنده کلسترول است.فیسالیس غنی از مواد معدنی مانند آهن، پتاسیم، فسفر و منیزیم است.

تذکرمهم
یكی از گیاهان سمی كه در تولید مثل دام و انسان ایجاد اختلال می‌كند ,گیاه عروسك پشت پرده (Physalis alkekengi) است .در طب سنتی, گیاه شناسان میوه آن را برای جلوگیری از بارداری توصیه می‌كنند.


برچسب ها: عروسک پشت پرده , عروس پشت پرده , گیاه دارویی عروس پشت پرده , گیاه عروس , خواص عروسک پشت پرده , گیاه کاکنج , خواص کاکنج , عروس پشت پرده چیست , Physalis , داروی گیاه ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط