تماس با ما 09036552500 پودر قهوه ترک اصل 200 گرمی

مشخصات اصلی


قیمت: 75000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

» ماسک قهوه : مخلوط پودر قهوه با نصف فنجان سفیده تخم‌مرغ ماسک مؤثری برای پوست میباشد ، این ماسک را میتوانید 10 – 30 دقیقه روی پوست قرار دهید و سپس بشوئید.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


خواص قهوه

بنا به برخی دلایل، میزان ابتلا به دیابت نوع ۲ در کسانی‌ که قهوه مصرف می‌کنند، به طور چشمگیری پایین است. مطالعات نشان می‌دهد ریسک ابتلا به این بیماری در افرادی که بیشترین میزان قهوه را مصرف می‌کنند، ۲۳ تا ۵۰ درصد کمتر است و نتایج یک بررسی دیگر نیز حاکی از کاهش ۶۷ درصدی احتمال ابتلا به این بیماری است.

سرطان کبد و روده‌ی بزرگ به ترتیب در رده‌ی سوم و چهارم از دلایل عمده‌ی مرگ در دنیا قرار دارند. کسانی که قهوه مصرف می‌کنند کمتر مستعد ابتلا به این دو سرطان هستند.

قهوه شاید سبب افزایش جزئی فشار خون شود که این اثر معمولا به مرور زمان از بین می‌رود. خطر بیماری قلبی در کسانی که قهوه مصرف می‌کنند بیشتر نیست، بلکه باید گفت خطر سکته در این افراد اندکی کمتر است.

بیماری آلزایمر رایج‌ترین نوع اختلال عملکرد مغزی و دلیل عمده‌ی زوال عقل در سراسر دنیا است.

معمولا افراد بالای ۶۵ سال به این بیماری مبتلا می‌شوند. متاسفانه، هیچ درمان شناخته شده‌ای برای آلزایمر وجود ندارد. با وجود این، کارهای زیادی را می‌توان برای پیشگیری از این بیماری انجام داد از جمله، تغذیه سالم و ورزش، اما نوشیدن قهوه هم می‌تواند به طور شگفت‌آوری مؤثر باشد.



برچسب ها: خرید قهوه , خرید قهوه اصلی , خرید قهوه ترک , خرید قهوه خوب , قهوه , خواص قهوه , خرید قهوه اینترتی , خرید قهوه ترک اصلی , خرید قهوه عطاری ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط