تماس با ما 09036552500 کرم و صابون فایزه اصل پاکستانی

مشخصات اصلی


قیمت: 220000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


  • داشتن پوستی روشن و بدون لک و کک و مک در کوتاه ترین زمان ممکن.
  • فرمولاسیون کاملا گیاهی مخصوص پوست های خشک و معمولی
  • کرم فایزه مراقبت و سفیدکنندگی فعال به پوست ظاهری روشن و درخشان می دهد.
  • رنگدانه های پوست را کاهش می دهد و رنگ چهره را روشن می کند.
  • فرمول غیرچسبناک این محصول با عناصر مفید مرطوب کننده اش پوست را نرم و لطیف می کند.
  • قوطی کرم نیز به شکل کاسه ای و گرد است که درب آن به رنگ بنفش تیره بوده و روی کرم یک برچسب قرمز رنگ چسبیده شده است. نام فائزه به زبان پارسی پاکستانی با رنگ زرد با حاشیه های مشکی بر روی این برچسب درج شده و همچنین نام شرکت بیوتی کریم بر روی آن با رنگ سفید وجود دارد. جعبه کارتنی کرم به رنگ قرمز است که بر روی سر آن اسم کرم فائزه به زبان انگلیسی به با رنگ زرد درج شده است و در کناره های آن توضیحات محصول درج شده است. همچنین تصویر یک زن به ظاهر شرقی بر روی کرم وجود دارد که ممکن است عکس خود شخص تولید کننده کرم باشد. بر روی خود قوطی کرم و جعبه آن علاوه بر درج نام به زبان پاکستانی به زبان انگلیسی هم وجود دارد. بر روی درب قوطی کرم اصلی حرفهای انگلیسی به صورت حک شده در وسط آن وجود دارد که با کشیدن انگشت بر روی آن متوجه حک شدگی و کمی برآمدگی لبه های آن خواهید شد. دقت کنید که حرفی که به صورت F در تصاویر مشاهده میکنید مربوط به طرح قبلی کرم فائزه است و بیش از دو سال است که کمی طرح روی سر قوطی را تغییر داده است، اما همچنان هولوگرام نقره ای بر روی جعبه نشانه اصالت کالا می باشد.

    یکی دیگر از مشخصه های کرم اصلی، بوی خود کرم است که تقریبا شبیه به گل های شرقی با کمی رایحه غلیظ و تند می باشد.

    صابون فائزه در یک نایلون وکیوم و پلمپ شده درون جعبه آن قرار دارد و بر روی جعبه آن از ترکیب های رنگی بنفش استفاده شده است. البته همانطور که گفته شد صابون های جدید و تقلبی کاملا آشکار و متمایز با این صابون است.

روش استفاده پیشنهادی برای کرم فائزه:

اسنفاده از این کرم مانند دیگر کرم های پاکستانی تقریبا ساده است، ما روش استفاده مصرف کنندگان را برای شما شرح میدهیم و بکار بردن آن کاملا پیشنهادی است و شما هر طور که تمایل داشته باشید از آن استفاده کنید. این کرم به کرم شب فائزه هم معروف است، به این دلیل که در زمان استفاده نباید به آن آفتاب بخورد در نتیجه شب از آن استفاده میکنند.

برخی از افراد از غروب آفتاب مقداری از کرم را به صورت خود میزنند و در زمان خواب با صابون فائزه میشویند. برخی دیگر قبل از خواب کرم میزنند و صبح بعد از بیدار شدن میشویند. قبل از اینکه از کرم استفاده کنید صورتتان را بشورید تا عاری از مواد آرایشی و... گردد. همچنین کرم را بر روی پوست خود زیاد ماساژ ندهید. در دوره استفاده از این کرم نیاز به هیچ محصول مشابه دیگری نبوده و فقط از این کرم استفاده میشود. همچنین مدت تاثیر گذاری آن بسته به پوستهای مختلف متفاوت بوده برای برخی افراد حتی در پنج روز اول آثار آن مشهود است و برای برخی افراد ممکن است بیش از ده روز به طول بیانجامد. کرم و صابون را همواره با هم استفاده کنید و قبل از زدن کرم به صورت لازم نیست از صابون آن استفاده کنید. در واقع صابون برای شستن کرم استفاده میشود.



برچسب ها: خرید کرم صابون بیوتی , خرید کرم صابون اصلی بیوتی , خرید کرم صابون بیوتی لوپ , خرید کرم صابون خارجی , خرید کرم بیوتی لوپ , خرید کرم صابون فایزه اصل , خرید ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ناشناس1401/1/17 ساعت 19:38
من کرم وصابون بیوتی لوپ روستایش دادم ولی الان متوجه شدم که برابرست عوارض داره خواستمدرموردش بیشتر بدونم
یونس حیدری : 1401/1/18 ساعت 10:54
سلام کرم بیوتی لوپ و فایزه و گور یهمشون حالت کورتونی دارند و هیدروکینون دارند موقتی ضد لک هست بجاش از کرم های دست ساز طبیعی معجزه استفاده کنید اصلیشو داریم 90 ت قیمتش حاوی روغن شی باتر ارگان کره کاکایو ماکادمیا و .. است
ارسال پاسخ

ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط