تماس با ما 09036552500 کافور پودری برمه ای 50 گرمی فله ای

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


صمغ درختی است در چین و تبت که بوی بسیار نافذی دارد بر خلاف تبلیغات سو از کافور این داروی گیاهی اگر درست استفاده شود خواص بیشماری دارد


1- کاهنده حرارت بدن

2. درمان سرما خوردگی:

استنشاق کافور برای درمان سرفه سرما خوردگی و بسیاری از مشکلات تنفسی دیگر مانند گرفتگی بینی موثر است و بویدن آن جریان تنفسی را باز میکند . . با بخار آب گرم، سوزش ناشی ازعفونت های گلو را از بین می رود. این است که برای درمان سرفه های شدید و برونشیت استفاده می شود.
3. گردش خون:

کافور گردش خون را بهتر میکند.برای سلامتی قلب بسیار خوب است. همچنین در بهبود سریع ترزخم ها کمک می کند.
4. کاهش عفونت های قارچی:

کافور یک درمان مؤثر برای درمان خانگی قارچی و عفونت های پوستی ویروسی است. با حل کردن آن در آب، درماتیت عصبی، درد و خارش بیش از حد را تسکین می دهد.
5. آرام بخش:

اگر درد دارید، کافور می تواندخاصیت آرام بخش داشته باشد، به بهبود درد میکند. اما مهمتر از همه، آرامش را به ذهن و بدن برمیگرداند
6. درمان اسهال:

مصرف کافور برای جلوگیری از تشکیل گاز در بدن موثر است بدین ترتیب، شما می توانید ازبیماری های مرتبط با اسهال و استفراغ که به گاز منجر می شود، خلاص شوید.
7. برای آرتروز زانو:

کافور به عنوان یک عنصر در کرم های درمان مفاصل سفت بکار می رود. به همراه ترکیبات دیگر، آن یک درمان مؤثر برای درد مفاصل است.

این هم تصویری از درخت کافور در چین

8. درمان آسم:

بوی کافور سفید برای از بین بردن آسم ثابت شده است. استنشاق منظم آن تا حد زیادی می تواند مشکلات تنفسی را کاهش دهد.
9. تسکین مشکلات اسپاسم:

خواص ضد اسپاسم آن برای آرام کردن اعصاب استفاده می شود. این درد ناشی از گرفتگی یااسپاسم در بدن کاهش می دهد.
10. سایر موارد استفاده دارویی:

جدای از این، کافور استفاده های دارویی دیگر نیز دارد. عبارتند از تسکین سوختگی جزئی.همچنین، می تواند برای درمان زگیل، نقرس، رماتیسم، بواسیر، و زخم های سرد از طریقاستنشاق یا کاربرد موضعی درمان کند.

این استفاده های پزشکی از کافور بکار می برد.

نکته ای مهم :

چرا کافور برای درمان گرممزاجی مناسب نیست:

باوری میان برخی از مردم وجود دارد که مصرف خوراکی کافور را برای کاهش گرم مزاجی و مدیریت هیجان‌های دوران بلوغ در پسران و دختران مفید و مؤثر می‌دانند. آن‌ها بر این باورند که اضافه کردن مقداری کافور به غذای بچه‌ها در دوران بلوغ می‌تواند موجب کاهش هیجانات و تمایلات جنسی آن‌ها شود و بحران‌های این گروه سنی را کاهش دهد. روشی که ده‌ها سال پیش در انگلیس برای کنترل هیجانات سربازان و دانشجویان انگلیسی در سربازخانه‌ها و خوابگاه‌های دانشگاهی مورد استفاده قرار می‌گرفت اما این شیوه‌ای است که از دیدگاه بسیاری از متخصصان و کار‌شناسان در طب مدرن و سنتی شیوه‌ای نا‌مناسب با عوارض جانبی بسیار است و علاوه بر ایجاد اختلال در سیستم گوارشی و بروز اسهال، استفراغ و تهوع در مقادیر بالای مصرف موجب ابتلای فرد به آشفتگی‌های ذهنی، بی‌هوشی و حتی مسمومیت‌های شدید می‌شود.

50 گرمی درجه یک برمه ای




برچسب ها: کافور , کافور چیست , خواص کافور , کافور برمه ای , خرید کافور , کاهنده قوای جنسی طبیعی , کافور و سدر , کافور خرید , قیمت کافور , کافور چینی , کافور و کاهش میل جنس ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


رز1397/9/5 ساعت 0:51
سلام ببخشید بسته کافور چند گرمی هست
یونس حیدری : 1397/9/5 ساعت 10:58
سلام با قیمت دلار تغییر میکند تلگرام پیام بدید
ارسال پاسخ

ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط