تماس با ما 09036552500 پودر آب پنیر نیاک ساشه ای

مشخصات اصلی


قیمت: 73000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

پودر آب پنیر شامل مواد معدنی ، کلسیم ، سدیم ، پتاسیم ، فسفاتها و سیتراتها می باشد. میزان خاکستر آب پنیر اثر زیادی بر طعم و کیفیت غذایی آن دارد .

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


پودر آب پنیر و موارد استفاده آن

  • از پودر اب پنیر در تهیه فرآورده های لبنی استفاده می شود. که باعث سفت شدن بافت محصولات لبنی می گردد.
  • در ترکیبات مکمل های ورزشی از پودر آب پنیر استفاده می شود. زیرا بیش از 80 درصد از پودر آب پنیر را پروتئین ها تشکیل داده اند. و پودر اب پنیر حاوی 9 آمینو اسید ضروری برای بدن می باشد. که تمام این خصوصیات به روند عضله سازی و تراکم بافت عضلانی بدن کمک می کنند و همین طور سرعت جذب و هضم پروتئین پودر آب پنیر از پروتئین مواد خوراکی بیشتر بوده. و نیاز ورزشکاران به پروتئین را سریع تر و کامل تر برطرف خواهد کرد.
  • از پودر آب پنیر به عنوان یک منبع غنی پروتئین با ارزش تغذیه ای بالا استفاده می شود و این ویژگی باعث شده تا مصرف این ماده سودمند منحصر به بدنسازان نباشد و به دلیل نیاز بدن به پروتئین ها در تمام رده های سنی، مصرف آن به همه افراد توصیه می شود.

حقایقی درباره پودر آب پنیر

پودر آب پنیر ترکیبی از بتا لاکتوگلوبولین (یکی از پروتئین های اصلی لاکتو سرم در شیر گاو)، آلفا لاکتالبومین (یکی از پروتئین های موجود در شیر که مهم ترین پروتئین بعد از کازئین است)، آلبومین سرم گاوی (یک پروتئین محلول در آب) و ایمونو گلوبین (دسته ای از مولکول های زیستی که در سیستم ایمنی فعال هستند) می باشد.

بدون عارضه است



برچسب ها: خرید آب پنیر خشک , خرید مالجبن , خرید پودر مالجبن , چاق شدن با مالجبن , سمزدایی با مالجبن , لیست عطاری های کرج , خرید پودر اب پنیر برای بدنسازان , خرید پود ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


زرنوش نائینی 1402/2/13 ساعت 12:29
سلام خسته نباشید پودر آب پنیر ساشه ای چند تا ساشه هستش؟؟
یونس حیدری : 1402/2/16 ساعت 9:27
سلام 20 تا ساشه ای بزرگ داره دو طعم پرتغالی ساده و افتیمونی
ارسال پاسخ

ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط