تماس با ما 09036552500 پودر جلبک اسپرولینا خالص 50 گرمی

مشخصات اصلی


قیمت: 110000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی



پودرجلبک اسپرولینا

اکثر افراد اسپرولینا را به صورت کپسول یا عصاره و پودر استفاده می کنند

ارزش غذایی جلبک:

براساس پایگاه ملی مواد مغذی و چنانچه در این بخش از سلامت نمناک می خوانید ، مواد غذایی یافت شده در جلبک به ازای هر 100 گرم جلبک، شامل 290 kcal انرژی، 57 گرم پروتئین، 24 گرم کربوهیدرات، 7 گرم چربی، 3 گرم قند و 3 گرم فیبر رژیمی است.

میزان مصرف اسپرولینا
به عقیده ی برخی از متخصصان افراد بزرگسال می توانند روزانه بین 5 تا 10 گرم از پودر اسپرولینا مصرف کنند. اگر از این جلبک به قصد لاغری استفاده می کنید نیازی به زیاده روی نیست. برخی افراد تصور می کنند هر چه میزان مصرف یک ماده ی لاغر کننده را افزایش دهند زودتر لاغر می شوند. اما این باور کاملاً اشتباه است. چون بدن باید روزانه فقط دوز خاصی از این مکمل ها را جذب کند.

مواد معدنی و مفید یافت شده در آن شامل 1200 میلی گرم کلسیم، 28 میلی گرم آهن، 195 میلی گرم منیزیم، فسفر میلی گرم فسفر، 1048 میلی گرم سدیم و 2 میلی گرم روی روی است.

ویتامین های یافت شده در جلبک عبارتند از تیامین، ریبوفلاوین، نیاسین، اسید فولیک، ویتامین B6، C، A، E و ویتامین K.

همچنین شامل حدود 18 - 22 آمینو اسید است، که بدن انسان به آنها نیاز دارد.

هم چنین منبع خوبی از مواد مغذی کم مصرف نظیر بتا کاروتن موجود در ویتامین A و مواد معدنی نظیر روی، کلسیم، منیزیم، آهن و فسفر نیز است.

سرشار از ویتامین و پروتیین
کمک به تناسب اندام
سرشار از فیبر
تقویت سیستم ایمنی بدن
ضد خستگی
تقویت دید چشم

خاصیت شگفت انگیز دو:اسپرولینا برای مقابله با پیری

اسپرولینا حاوی عوامل آنتی اکسیدانی است که به جوان ماندن بافت های بدن کمک کرده و اثرات پیری را به تأخیر می اندازد. این تأثیر مثبت بخصوص در ناحیه ی پوست و موها دیده می شود. اسپرولینا با اثرات منفی رادیکال های آزاد که باعث تخریب بافت های بدن و افزایش روند پیری می شوند مقابله می کند. باید بدانید که رادیکال های آزاد سلول هایی هستند که توسط خود بدن و در پی تغذیه ی نامناسب، استرس و بی تحرکی تولید می شوند.

خوردن جلبک

روش مصرف اسپرولینا برای جوانی و لاغری

اکثر افراد اسپرولینا را به صورت کپسول یا عصاره و پودر استفاده می کنند. می توانید این کپسول ها یا پودر را در داروخانه ها یا عطاری ها پیدا کرده و خریداری کنید. می توانید پودر آن را داخل آب میوه یا آب سبزیجات ریخته و مصرف کنید. همچنین می توانید این پودر را روی سالادها ریخته و میل کنید.


مصرف روزانه ۳ تا ۵ گرم
50 گرمی 70 هزارت صد درصد خالص به شرط خلوص



برچسب ها: خرید جلبک , جلبک اسپرولینا , خرید جلبک اسپرولینا , خواص جلبک , خرید قرص لاغری جلبک , قرص جلبک , پودر جلبک خوراکی , خرید جلبک اسپرولینا خالص پودری ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط