تماس با ما 09036552500 کپسول گیاهی تاخیری دیلی کیم کیمیاگر مجوز دار

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


معرفی قرص تاخیری کیمیاگر

یکی از مشکلات شایعی که باعث کاهش لذت جنسی در روابط بین زوجین می شود، زود انزالی آقایان (Premature Ejaculation) است. این مشکل که به عنوان شایع ترین اختلال جنسی در مردان کمتر از 40 سال شناخته می شود، به حالتی گفته می شود که انزال زودتر از زمان دلخواه زوجین اتفاق افتاده و باعث نارضایتی هر یک از طرفین رابطه شود.

درمان مشکل زود انزالی اهمیت بسیاری داشته و باعث استحکام روابط روحی و عاطفی زوج ها می گردد. استفاده از انواع اسپری، ژل و کاندوم تاخیری روش های رایج برای رفع تأخیر در انزال و افزایش مدت رابطه جنسی می باشند. قرص های تاخیری یکی دیگر از مواردی هستند که باعث رفع این مشکل و افزایش رضایت جنسی طرفین می شوند.

کپسول تاخیری گیاهی کیمیاگر که با نام کپسول دیلی کیم نیز شناحته می شود، یکی از بهترین قرص های تاخیری گیاهی ایرانی است که توسط شرکت داروسازی کیمیاگر توس به بازار عرضه شده است. این کپسول زود انزالی در آقایان را درمان کرده و زمان رسیدن به انزال را طولانی تر می کند. قرص دیلی کیم با توجه به مراجع و منابع معتبر طب سنتی و همچنین تحقیقات و مطالعات امروزی تهیه شده است.

این کپسول تاخیری گیاهی در مقایسه با داروهای شیمیایی که معمولا توسط پزشکان برای رفع مشکل زود انزالی مردان ارائه می شود، نه تنها عوارض جانبی بسیار کمتری دارد، بلکه کاملا مطمئن، سودمند و اثر بخش نیز می باشد.

ویژگی ها و تاثیرات کپسول تاخیری جنسی کیمیاگر

  • کاملا گیاهی و طبیعی
  • درمان زود انزالی
  • تاخیر در انزال
  • تقویت نعوظ

حاو ی عصاره هسته تمبرهندی فلوس و...



برچسب ها: خرید تاخیری گیاهی , خرید داروی تاخیری , داروی نعوظ گیاهی , خرید داروی بهبود نعوظ , خرید قرص گیاهی کیمیاگر , خرید قرص گیاهی تاخیری , خرید قرص دیلی کیم ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط