تماس با ما 09036552500 شربت زوفا شفانگر 120 میلی

مشخصات اصلی


قیمت: 75000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


زوفا

شربت در بطری 120 میلی لیتر
اجزاء فرآورده : عناب، سپستان، بنفشه، زوفا،انجیر سفید، بذر ختمی، بذرخیار شنگ، بذر خیار بالنگ، پرسیاوشان، اصل السوس، فراسیون
موارد مصرف

شربت زوفا موثر در درمان تنگی نفس مزمن و آسم بوده، سرفه های مزمن و خلط دار و برونشیت را درمان می نماید. یکی از داروهای موثر در درمان تنگی نفس و آسم آلرژیک بوده، عفونت، بلغم و ترشحات بینی، حلق، مجاری تنفسی وریه را پاک نموده، دفع می نماید.

مواد مؤثره

عناب (Ziziphus zizyphus) آرامش‌بخش و ضد بدخلقی است و در طب سنتی چین و کره از عناب به عنوان داروی کاهش دهنده اضطراب و تقویت کننده معده ، طحال و سیستم گوارشی استفاده می‌کنند. عناب ،خون را تصفیه و سموم را از بدن دفع می‌نماید، سبب روشنی پوست شده و از بروز مشکلات قلبی جلوگیری می‌نماید.

سـِپـِستان (Cordia myxa) میوه سپستان به اندازه آلوی کوچک بوده ودرون آن حاوی شیره‌ای لزج و بیمزه ‌، که کاربرد دارویی دارد و دردرمان سرفه سودمند است. در پزشکی سنتی از سپستان به عنوان ملین، خلط‌آور و نرم‌کننده (به ویژه در برطرف کردن گرفتگی صدا) استفاده می‌کنند.سپستان همچنین باعث کاهش فشار خون میشود.

بنفشه (Viola ) بنفشه مرطوب، تند، سرد و اندکی تلخ است و دارای ویژگی‌هایی چون: ضد التهاب، خلط آور، محرک، ادرار آور (مدر)، ضد تومور، ضد رماتیسم، ملین، ضد میکروب، معرق، مسهل، تثبیت کننده دیواره مویرگ‌ها و تصفیه کننده خون است.

زوفا (Hyssopus Officinalis) سرفه و ناراحتی های ریوی را برطرف می کند. نرم کننده سینه و خلط آور است. معده را تقویت و نفخ شکم را برطرف می کند. برای درمان بیماریهای مربوط به دستگاه تنفس مانند سرفه، سیاه سرفه، برونشیت و آسم استفاده میشود.

خیار (Cucumis sativus) خیار گیاهی از تیره کدوییان است. ۹۰ درصد حجم خیار آب است و این میوه قدرت حفظ آب را دارد بنابراین محتوای داخل آن نسبت به بیرون آن ۲۰ درجه خنک تر است. خیار در کنترل بیماری اگزما، آرتروز و نقرس نقش دارد. خیار برای افرادی که از بیماری ریه، معده و سینه رنج می‌برند مفید است. پتاسیم موجود در آن برای بیماران دارای فشارخون بالا مفید است. خیار حاوی آنزیمی به نام ارپسین (Erepsin) است که در هضم پروتئین کمک می‌کند.

توضیحات:

شربت ضد سرفه زوفا شفانگر برطرف کننده زکام و سرفه می باشد. شربت ضد سرفه زوفا شفانگر به بهبود آسم و تنگی نفس کمک می‌کند. این شربت خلط آور و ضد التهاب مجاری تنفسی بوده و سرفه را تسکین می‌بخشد. در این شربت از ترکیبات گیاهی مثل زوفا، شیرین بیان، عناب استفاده شده است.

  • جنسیت: عمومی
  • حجم: شربت ضد سرفه زوفا شفانگر 120 میلی لیتری
  • روش مصرف: شربت ضد سرفه زوفا شفانگر سه بار در روز هر بار یک قاشق غذاخوری میل گردد.



برچسب ها: خرید شربت زوفا , خرید زوفا , خرید شربت گیاهی زوفا , خرید شربت خلط آور , شربت خلط آور گیاهی , خرید شربت گیاهی زوفا شفانگر , خرید شربت خلط آور عناب ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط