تماس با ما 09036552500 کامبوچا یک لیتری دست ساز سفارشی

مشخصات اصلی


قیمت: 75000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


کامبوچا یا کامبوجا چیست ؟

کامبوجا یه نوع شربته که از کنار هم قرار گرفتن گونه خاصی از باکتری های سودمند و مفید که در اصطلاح به آن قارچ کامبوجا می گویند در محلول چای و شکر طبیعی و سایر مواد ، تحت شرایطی خاص کشت میشه و تبدیل به نوعی نوشیدنی معجزه گر میشه که برای سلامت بدن انسان و طول عمر بیشتر بسیار مفیده . در واقع کامبوجا از همزیستی و تجمع تعداد زیادی باکتری پروبیوتیک مفید و مخمر تشکیل شده که باعث کمک به هضم بهتر غذا و سم زدایی از کبد و همچنین عملکرد بهتر کلیه ها و حتی جلوگیری از سرطان میشه .

چای کامبوجا قدمتی ۲۵۰۰ ساله داره و از قدیم الایام از آن به عنوان دارو برای درمان بسیاری از بیماری ها استفاده میشد و هنوز هم از خیلی از افرادی که از کامبوجا بصورت مداوم استفاده می کنند

برای ایجاد طعم بهتر و همچنین اضافه شدن خواص بیشتر به نوشیدنی کامبوجا میشه از انواع میوه جات بصورت میکس شده با کامبوجا استفاده کرد که هم باعث ایجاد تنوع رنگی بیشتر و هم خوشمزه تر شدن نوشیدنی کامبوجا میشه . کامبوجا میوه ای ، بندرت در عطاری ها و فروشگاه ها پیدا میشه و دلیل آن اولا اینه که قیمت کامبوجا میوه ای بالاتره و دوم اینکه با اضافه شدن میوه جات به نوشیدنی کامبوجا انقضا آن کم می شود و نهایتا باید ظرف یک هفته مصرف شود در صورتی که میتوان کامبوجا ساده یا کلاسیک رو تا ۴ ماه در یخچال بدون کاهش کیفیت و تغییر طعم و مزه ، نگهداری و استفاده کرد .

قیمت کامبوجا میوه ای بستگی به نوع میوه و مقدار میوه مصرفی در نوشیدنی داره مثلا قیمت کامبوجا پرتقالی یک لیتری چیزی حدودا ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان است . در مجموع توصیه ما به شما اینه که اگه حوصله و وقتشو دارین خودتون متناسب با ذائقه و علاقه افراد خانواده هر میوه ای رو که تمایل دارین میکس کنین و با مقداری یخ و نوشیدنی کامبوجا مخلوط کنید و از این نوشیدنی لذت و استفاده کافی رو ببرید .

نوشیدنی کامبوچا اکسیر جواین و سلامتی

با مصرف یک سوم استکان شروع کنید و به مرور زمان مقدار ور به نصف استکان برسانید



برچسب ها: خرید کامبوچا , خرید کامبوجا , کامبوچا , کامبوجا , کمبوچا , خرید قارچ کامبوچا , عطاری کرج ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط