تماس با ما 09036552500 آرد جوانه جو بسته بندی 200 گرمی دوبسته 100 گرمی

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


پک دو عددی آرد جوانه جو

آرد خالص و کاملا سبوسدار جو با بهترین کیفیت، فروش مستقیم از کارخانه

از بروز سنگ کیسه صفرا جلوگیری می‌کند‎

‎جو می‌تواند به خانم‌ها در پیشگیری از توسعه سنگ کیسه ‏صفرا کمک فراوانی بکند. از آنجایی که این ماده سرشار از فیبر نامحلول است می‌تواند به کاهش ‏ترشح اسید صفراوی کمک کند و همین امر موجب افزایش حساسیت به انسولین و کاهش سطح ‏تری گلیسیرید خواهد شد.

مطالعات انجام شده نشان می‌دهدزنانی که از جو و محتوای فیبری آن ‏بهره مند شده اند ۱۷ درصد نسبت به سایر افراد خطر ابتلا به سنگ کیسه صفرای کمتری ‏دارند‎.

از سیستم ایمنی بدن محافظت می‌کند‎

‎ویتامین‎ C ‎موجود در جو دوبرابر بیشتر از پرتغال است. ‏این ویتامین می‌تواند به قوی شدن سیستم ایمنی و کاهش خطر ابتلا به آنفلونزا مفید باشد.آهن ‏موجود در آن می‌تواند حجم خون را بهبود ببخشد و از بروز کم خونی و خستگی جلوگیری نماید.

‏این ماده به عملکرد مناسب کلیه کمک می‌کند و در توسعه سلول‌ها ضروی است. علاوه بر این، جو ‏حاوی مس است که در تشکیل هموگلوبین و گلبول‌های قرمز خون دخیل است‎.

سطح کلسترول خون را کنترل می‌کند‎

‎فیبر نامحلولی که در فیبر وجود دارد می‌تواند به کنترل ‏سطح کلسترول خون کمک کند. جو حاوی فیبرهای محلول و نامحلول است و به خاطر خواص کم ‏کلسترول و کم چربی‌اش توصیه می‌شود‎.

آب جو‎:

‎زمانی که کلیه‌های شما نیاز به استراحت دارد این ماده ‏بسیار مفید خواهد بود. افرادی که از بیماری‌های کلیوی و مثانه رنج می‌برند، مصرف آن می‌تواند ‏مفید باشد‎.

جو به عنوان یک محصول تجاری در سرتاسر جهان وجود ‏دارد. شما باید اشکال مختلف آن را بشناسید و بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. هر کدام از ‏این اشکال دارای کاربردهای متفاوتی هستند. جو را می‌تواند به صورت فله‌ای یا بسته بندی ‏خریداری کرد.

اگر جو را به صورت بسته بندی خریداری می‌کنید مطمئن شوید که به درستی از آن ‏استفاده می‌کنید. وجود رطوبت بسیار اندک نیز می‌تواند آن را خراب کند. جو را در یک ظرف تمیز و ‏عاری از رطوبت نگه دارید.در طول تابستان بهتر است جو را در یخچال نگه دارید‎.



برچسب ها: خرید آرد جو , خرید گوشت گیاهی , آرد جو , آرد جو دوسیر , خواص آرد جو , خرید آرد جو بسته بندی , خواص آرد جوانه جو , خرید آرد جو افرا ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط