تماس با ما 09036552500 روغن تقویت ریش سبیل گیاهی دست ساز

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


این روغن ریش با بهره از روغن دانه سیموندسیا چیننسیس (جوجوبا)، روغن آرگان، روغن هسته پرونوس ارمنسیاکا (زردآلو)، روغن دانه کتان، توکوفرولز (ویتامین E)، روغن دانه انگور و گلیسیرین ساخته شده است. هیچ ماده پرکننده، افزودنی، معطر کننده شیمیایی و پارابن در آن به کار نرفته است. این محصول بر روی حیوانات آزمایش نشده است.روغن ریش تقویت کننده و نرم کننده پرشیا بیرد کلاب با ویتامین E ریش شما را به شکل طبیعی سالم، آراسته و خوش حالت نگه می دارد. این روغن ریش طبیعی پوست و موی ریش شما را مرطوب می کند و خارش و شوره ریش را برای داشتن ریشی مطلوب و قابل احترام حذف می کند. دیگر التهاب و پوسته شدن وجود ندارد!این محصول برای زمانی که تصمیم دارید اجازه دهید ریشتان رشد کند، ایده آل است. پوست زیر ریش شما را تسکین می دهد و ریشتان را برای داشتن ظاهری آراسته مرطوب می کند.

روغن گیاهی تقویتی #ریش و #سبیل

حاوی عصاره روغنی رزماری خالص زیتون و ...

برای 45 روز مصرف



برچسب ها: خرید روغن تقویت ریش سبیل , خرید روغن تقویت مو , خرید روغن ریش , خرید روغن سبیل , روغن ریش سبیل اصلی , خرید روغن پر پشت کننده ریش سبیل , روغن سبیل خارجی , رو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


محمدرضا1399/5/2 ساعت 15:21
سلام ببخشید من از این محصول خریدم ولی دوستام میگن که ممکنه واس پوستت آسیب برسونه و من میترسم استفاده کنم درسته؟ برای پوست مشکلی پیش میاد؟
یونس حیدری : 1399/5/13 ساعت 10:59
خیر صد درصد گیاهی هست و اسیبی به پوست نمی زند شب بزنید صح با اب ولرم شستشو بدید دوره بعدی روغن رزماری اصلی و سیر بزنید
ارسال پاسخ

ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط