تماس با ما 09036552500 صابون طلا و کلاژن

مشخصات اصلی


قیمت: 26000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


صابون طلا لیدی اوسکار

سفید کننده پوست
ضد چروک
حاوی مقدار جزیی طلا

قیمت 26 هزارت

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


کلاژن ماده ای فوق العاده سودمند می باشد که در لایه های زیرین پوست تولید شده و جهت جلوگیری از پیری زودرس و جوان شدن پوست در بعضی از مواد بهداشتی با فرمول های خاص بکار برده می شود البته پوست به خودی خود این ماده ارزشمند را تولید می کند ولی هر چه از سن انسان کم می شود این ماده هم رو به کمی می رود لذا در این میان لزو استفاده از یک محصول کلاژن ساز احساس می شود . هم اکنون با معرفی محصولی ارزشمند که حاوی مقادیر بالایی کلاژن می باشد با ما همراه باشید .

صابون کلاژن مکس لیدی که دارای ذرات جوان کننده طلا بوده و در کنار آن از مکمل کلاژن نیز بهره می برد محصولی مناسب برای جوانسازی پوست و شفاف سازی پوست صورت می باشد استفاده از این محصول به مرور باعث می شود رنگ دانه های داخل پوست حالت شفاف به خود گرفته و از حالت تیرگی و کبودی بیرون بیایند مکس لیدی در ساخت بسته بندی این محصول با ارزش خیلی هنرمندانه عمل کرده و بدنه آن را از فلز ساخته است به گونه ای که خیلی شکیل و زیبا به چشم می آید.

  • جوانسازی و نرم کننده پوست

  • مناسب خانم ها و آقایان

  • رفع دانه های سرسیاه

نحوه استفاده از صابون کلاژن طلا مکس لیدی :

  • کف صابون را بر روی پوست نماناک خود بمالید و بصورت دورانی ماساژ دهید و سپس با آب بشویید .



برچسب ها: ovdn whf , k xgh , خرید صابون طلا , attari , attari khorasani , خرید صابون خارجی طلا , خرید صابون اصلی طلا , خرید صابون حاوی طلا ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط