تماس با ما 09036552500 کندر درجه یک سودانی 50 گرمی بدون خاک

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی



معرفی صمغ کندر :

کندر در حقیقت صمغ گیاهی به همین نام است که مزه ای گس و تلخ دارد. این

صمغ از زمان های بسیار قدیم توسط درمانگران طب سنتی برای درمان بسیاری از بیماری ها مورد استفاده بوده و امروزه نیز به ۳ صورت خوراکی، موضعی و بخور استفاده می شود.


تاثیر کندر در درمان پوست خشک

افرادی که پوست خشک و زبر دارند، می توانند از این نسخه برای بهبود خشکی پوست خود بهرهببرند. این افراد کافی است ۲ نخود کندر را درون روغن بادام حرارت دهند تا زمانی که کندردرون روغن حل شود. پس از آن اجازه دهید که روغن سرد شود و از آن برای ماساژ پوستدست یا بدن تان استفاده کنید. این روغن تاثیر بسیار زیادی در بهبود خشکی پوست تان خواهد

داشت.

تسکین اعصاب و تپش قلب با کندر

درمانگران طب سنتی ایران معتقدند، ماساژ ستون فقرات با کمک روغن کنجدی که در آن کندرحل شده باشد برای تسکین اعصاب و آرام بخشی بیمار بسیار موثر است. برای تهیه این روغنکافی است به اندازه سرانگشت کندر را درون روغن کنجد انداخته و روغن را روی حرارتبگذارید تا کندر حل شود. پس از خنک شدن این روغن آن را روی ستون فقرات ماساژ دهید،علاوه بر تسکین اعصاب و ریلکسی، این ماساژ موجب بهبود تپش قلب و تسکین افرادی که دچارریزش قلب شده اند می شود. خوردن صمغ کندر موجب بهبود خش صدا و صاف شدن آن می شود. این صمغ گیاهی با کاهشخلط و ترشحات حلقی خشونت صدا را برطرف می کند.

- تجویز کندر به صورت خوراکی موجب کاهش خونریزی شدید در خانم هایی که خونریزی هایبسیار شدید درسیکل قاعدگی دارند، می شود.

- درمانگران طب سنتی بر این باورند که مصرف کندر در افراد مبتلا به اسهال و افرادی که

دچار تب و استفراغ هستند بسیار موثر است.

- بسیاری از درمانگران بر این باورند، افرادی که بدزخم هستند و زخم های شان در مدت زمانبیشتری خوب می شود با مکیدن یا جویدن یک نخود کندر به صورت روزانه به مدت ۳ تا ۴ روزمی توانند به درمان سریع تر زخم ها کمک کنند.


-مصرف کندر برای جلوگیری از آلزایمر بسیار مفید است .


توجه:


خانم های باردار مراقب باشند

باوری وجود دارد که مصرف صمغ توسط مادران باردار موجب افزایش هوش و ضریب هوشی جنین و کودک آینده آن ها می شود. این نکته صحیح است اما مادران باردار باید مراقب باشند که

مصرف کندر بیش از ۳ ماه موجب بیش فعالی کودک آن ها شده و این مسئله در آینده آن ها را با مشکلات متعددی روبه رو می کند. بنابراین مادران باردار باید توجه داشته باشند که برای افزایش میزان هوش و تقویت حافظه نوزاد خوردن یک ماه کندر کفایت می کند و این یک ماه باید بعد از ۴ماهگی جنین صورت گیرد.


نکته مهم دیگر اینکه حتما کندر در یک دوره حداکثر 15 تا بیست روزه استفاده شود . استمرار در مصرف کندر در بعضی افراد باعث ایجاد سنگ کلیه می شود .


-کندر کمی قند خون را پایین می آورد پس در افرادی که کلا قند پایینی دارند صبح ناشتا استفاده نکنند .


-بسیاری از افرادی که به ما مراجعه می کنند از تلخی کندر شکایت دارند و این در حالیست که کندر تلخ تر مرغوبیت بالایی دارد و کندر هایی که تلخی کمی دارند و رنگ متمایل به زردی دارند تقلبی اند (ترکیب شده با صمغ عربی هستند)

-کندر پس از مشتعل شدن بوی بسیار خوش عطری متصاعد می کند . که در قدیم که کندر ارزان تر بود با اسپند دود می شد اما الان اصلا برای دود کردن مقدور به صرفه نیست و به جای آن از صمغ شبیه کندر به نام زاج در اسفند استفاده می شود .

-کندر خالص شکننده است و حالت چسبندگی شدید ندارد .

- پیشنهاد ما به جهت اینکه از طعم ناخوشآیند کندر خلاص شوید :

کندر را کاملا بکوبید و با 5 برابر حجمش عسل ترکیب کنید روزی یک قاشق از این ترکیب صبح ناشتا میل کنید .

ونکته آخر اینکه کندر را به نام کندر عربستان می شناسند اما واقعیت امر این است که بخش اعظمی از درختان کندر در کشورهای آفرقایی و هند و مالزی و بخش هایی از ایران وجود دارد .


سلامت و تندرست باشید

عطار خراسانی



برچسب ها: کندر , کندر چیست , کندر مالزی , کندر عربستان , خواص کندر , کندر اصل , تقویت حافظه , خواص کندر خوراکی , خرید عمده کندر سودانی ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط