تماس با ما 09036552500 قرص گیاهی آرترومان (پنجه شیطان) ضد درد

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


پنجه شیطان یکی از داروهای خانگی برای آرتریت است. اما این تنها مزیت این گیاه برای بدن نیست؛ مانند زردچوبه، پنجه شیطان به عنوان یک ضدالتهاب طبیعی عمل می‌کند و مانند پنجه گربه برای از بین بردن علائم آرتروز و مشکلات گوارشی استفاده می‌شود.

نوع محصول
کپسول
تعداد در بسته
30 عدد
جنسیت مصرف
عمومی
گروه
مفاصل و استخوان
نوع محفظه
قوطی پلاستیکی

بسیار کمیاب

مشخصات عمومی محصول

مشخصات عمومی
کشور سازنده
ایران
شرکت سازنده
رحمان گستران
تا کنون هیچ عارضه مهم و خطرناکی ناشی از مصرف بجای مقادیر درمانی از گیاه مزبور شناسایی نشده است؛ با این وجود گیاه دارای اثرات حساسیت زا می باشد. عوارض زیر امکان بروز دارند: مشکلات گوارشی مانند اسهال، تهوع، درد معده مشکلات آلرژیک پوست، راش جلدی خارش، سردرد و گیجی تداخلات دارویی و منع مصرف: مصرف این فرآورده در دوران بارداری و شیردهی ممنوع می باشد. به دلیل تاثیر بر تحریک شیره معده، در صورت وجود زخم معده یا دوازدهه، نباید از آن استفاده کرد. مصرف همزمان این فرآورده، با داروی وارفارین دارای تداخل می باشد. از این رو در صورت لزوم مصرف همزمان این دو، حتما با پزشک خود مشورت نمایید.

این فرآورده ساخته شده از گیاه پنجه شیطان (Devils Claw) با نام علمی Harpagophytum procumbens DC است که هر کپسول آن حاوی 480 میلی گرم از عصاره خشک ریشه این گیاه می باشد. (و بر اساس وجود میزان 0.23 میلی گرم توتال فلاونوئید در هر کپسول استاندارد شده است.)

آثار فارماکولوژیکی و مکانیسم اثر:

گیاه پنجه شیطان حاوی ترکیبات گلیکوزیدی ایریدویید و در راس آن ها هارپاگوزاید است، با این وجود حاوی هارپاگاید و پروکامباید نیز می باشد. این نشان می دهد که در اثر گذاری آن، علاوه بر هارپاگوزاید، ترکیبات دیگری نیز دخیل اند. پنجه شیطان را برای دردهای استئوآرتریت و دیگر مشکلات التهابی به کار می برند زیرا به نظر می رسد ترکیبات گلیکوزیدی ایریدویید دارای اثرات ضد التهابی می باشند.

برخی تحقیقات بیان می دارند که هارپاگوزاید مهار کننده هر دو مسیر التهابی سیکلواکسیژناز و لیپواکسیژناز می باشد. بعضی مطالعات نیز بیان از آن دارند که اثر ضد التهابی این گیاه به افزایش سنتز و آزاد سازی TNF-α، ناشی از دیگر ترکیبات (غیر از هارپاگوزاید) بر می گردد.

اطلاعات کاربردی محصول

کمک به کاهش دردهای روماتیسمی دردهای عضلانی و کمردرد
  • هر کپسول حاوی 480 میلی گرم از عصاره خشک گیاه پنجه شیطان می باشد



سی عدد کپسول


بهبود دردهای ارتروز بصورت معجزه اسا

بدون عارضه

بهبود درد عضلانی و کمر درد

کاهش درد روماتیسم

موجودی محدود



برچسب ها: خرید پنجه شیطان , خرید قرص گیاهی پنجه شیطان , خرید قرص گیاهی ارتروز , خرید قرص گیاهی آرترومان , خرید قرص گیاهی شیطان , بهترین کپسول گیاهی ضد درد , خرید ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط