تماس با ما 09036552500 برگ اکالیپتوس 250 گرمی بخوری تمیز تازه خشک

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


مزاج :

طبع آن گرم و خشک است.

خواص:

به خاطر خواص ضد عفونی کننده وضد قارچی خود می تواند با پیشگیری از رشد میکروب ها سلامت پوست سر را حفظ کند. این به نوبه خود می تواند رشد موها را افزایش دهد. این روغن می تواند به خلاص شدن از دست شوره سر کمک کند که یکی از علل ریزش مو به شمار می رود. شوره همچنین می تواند مانع رشد موها شود روغن اکالیپتوس می‌تواند برطرف شدن مشکلات دیگر مانند پسوریازیس متوسط، جوش های پوست سر و خشکی پوست سر نیز کمک کند.

حفظ استحکام و انعطاف پذیری مو ها ، روغن اکالیپتوس علاوه بر از بین بردن شوره سر می تواند انعطاف پذیری موها را افزایش دهد موها را قوی تر کرده و از آنها در مقابل شکنندگی محافظت کند عطر روغن اکالیپتوس می تواند استرس ذهنی و خستگی را کاهش دهد که تاثیر زیادی در کاهش ریزش مو داشته باشد.

بهبود گردش خون، ماساژ دادن پوست سر با روغن اکالیپتوس می تواند گردش خون را بهبود بخشد این روغن می تواند پوست خشک و مرطوب کند و گردش خون به پوست سر را بهبود بخشد که به نوبه خود می‌تواند به از بین بردن تولید چربی و باکتری در فولیکول های مو کمک کند. گردش خون مناسب و همچنین باعث تامین کافی مواد مغذی به موها می‌شود که رشد موها را تحریک میکند.

استفاده منظم از روغن اکالیپتوس باعث درخشندگی موها می گردد و می تواند سبب بافت موهای شما گردد.

ترکیب روغن اکالیپتوس با برگ گل ختمی یک ماسک مو خانگی مفید می باشد که به تقویت موها و جلوگیری از ریزش آن کمک می کند.

استفاده از روغن اکالیپتوس لیمویی می تواند در درمان درد مفاصل موثر باشد.

از دیگر خواص گیاه اکالیپتوس می‌توان به ضد عفونی کننده مجاری تنفسی ، درمان سرماخوردگی، سرفه و احتقان بینی، درمان ورم روده و کلیه و دفع اخلاط سینه و برونش ها، کاهش قند خون، رفع عفونت های زنان، بند آمدن خونریزی ناحیه دندان، و کاهش تب اشاره کرد.

مضرات:

علی رغم فراوان بودن خواص اکالیپتوس باید توجه داشت از این گیاه نبایستی برای مصارف داخلی استفاده کرد. همچنین استفاده از این گیاه و فرآورده های آن مانند روغن و عرق اکالیپتوس، در دوران بارداری و شیردهی ممنوع بوده و در صورت ضرورت بایستی با نظر پزشک مصرف شود. روغن گیاهی اگر استعمال موضعی داشته باشد، سمی نیست و در مورد استفاده از خواص برگ اکالیپتوس، افرادی که مبتلا به التهاب معده، روده، التهاب مجاری صفراوی و ناراحتی‌های کبدی هستند، باید از مصرف عصاره برگ اکالیپتوس اجتناب کنند.

لازم به ذکر است، مصرف بی رویه اساره مزبور در بعضی افراد منجر به ایجاد انواع شکم درد یا آسیب کبدی و کلیوی خواهد شد و همچنین هرگونه روغن و اسانس این گیاه را برای کودکان زیر دوسال نبایستی استفاده نمود.

روغن و عصاره اکالیپتوس می تواند اثرات داروهایی را که برای درمان کمبود قند خون به کار می رود خنثی کند.

اگر به بیماری افت قند خون مبتلا هستید، مطمئن شوید که پزشک شما قبل از آغاز درمان با این یا در جریان امر واقع شده است.



برچسب ها: خرید اکالیپتوس , خرید برگ اکالیپتوس , برگ اکالیپتوس , اکالیپتوس , خواص اکالیپتوس , خرید برگ اکالیپتوس دارویی , برگ اکالیپتوس تازه خشک شده , خرید برگ تاز ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط