تماس با ما 09036552500 محلول تقویت مو ژوتن بانوان

مشخصات اصلی


قیمت: 40000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


تقویت کننده مو بانوان ژوتن به خاطر داشتن ترکیبات گیاهی و طبیعی موجب تقویت و استحکام پیاز مو شده و مانع ریزش آن می شود. این تقویت کننده باعث تحریک رشد شده و به رشد موها سرعت می‌بخشد. تقویت کننده مو بانوان ژوتن با علم به اینکه خانم‌ها نسبت به آقایان مزاج سردتری دارند و الگوی ریزش موی آن ها هم متفاوت است، از طب سنتی استفاده کرده اند تا تاثیر ویژه ای روی تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو بگذارند.بهترین زمان مصرف، هنگامی می‌باشد که پوست سر تمیز باشد تا منافذ پوست کاملا باز بوده و دارو بهتر جذب شود و یا شب هنگام و قبل از خواب باشد تا محصول مدت زمان بیشتری بر روی پوست بماند تا جذب بصورت کامل انجام گیرد.
در زندگی های امروزی به خاطر ایستادن های طولانی و فعالیت های ایستاده زیاد جریان خون در کف سر کم شده و موجب ریزش مو ها بخصوص در میان بانوان می شود. اغلب این ریزش ها به جز با درمان های تخصصی، با محصولات مراقبتی قابل کنترل و درمان هستند. محصولات تقویت موی بانوان ژوتن با تقویت پیاز مو و افزایش گردش خون در کف سر و اکسیژن رسانی موجب تقویت استحکام مو شده و با افزایش فاز رشد در بلند تر شدن و تسریع رشد مو موثر خواهد بود و از ریزش مو جلوگیری می کند.



برچسب ها: خرید محصولات ژوتن , خرید محلول تقویت مو ژوتن , خرید محلول گیاهی ژوتن , خرید محلول تقویت مو , خرید اسپری تقویت مو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط