تماس با ما 09036552500 شربت گیاهی ماده الحیات تقویت نعوظ

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


ترکیبات و مشخصات شربت گیاهی تقویت قوای جنسی [مادت الحیات]

شربت گیاهی مادت ‌الحیات از روغن کنجد، عصاره زنجبیل، شقاقل، عسل و غیره درست شده است. مادت الحیات برای درمان مواردی همچون رفع زود انزالی و افزایش میل جنسی هم در مردان و هم در زنان به کار می‌رود که این خاصیت ناشی از خواص و ترکیبات گیاهی به کار رفته در ساخت آن است.

روغن مطبوع کنجد طبعی گرم و تر دارد و در کنار عصاره زنجبیل که در دمنوش 5 گیاه نیز نقش موثری ایفا می‌کند، به تقویت قوای جنسی دامن می‌زند. هنگام استفاده از روغن کنجد باید به دُز و میزان مصرف دقت کرد. این دُز و میزان مصرف می‌تواند به تبع سن و سال و شرایط هر شخص متفاوت باشد. اما مادت الحیات میزان قابل قبولی از روغن کنجد را در خود دارد.

ریشه شقاقل نیز مانند روغن کنجد طبعی گرم دارد و در افزایش میل جنسی موثر است. این گیاه سرشار از آنتی‌اکسیدان است و از ویتامین C بهره می‌برد. شقاقل در مقاوم‌سازی سیستم ایمنی بدن نیز بسیار کارساز است.

عسل نیز با آزادسازی هورمون‌های تستوسترون و استروژن در مردان و زنان میل قوای جنسی را تقویت می‌کند. ترکیب تمام این موارد از داروی افزایش میل جنسی مادت الحیات معجونی حیرت‌انگیز ساخته است.

نحوه مصرف داروی گیاهی افزایش میل جنسی مادت الحیات

هر کس با هر پیش‌زمینه پزشکی و در هر دوره درمانی می‌تواند قبل از دو وعده غذایی صبحانه و شام یک قاشق از داروی گیاهی افزایش میل جنسی و تقویت قوای جنسی مادت‌ الحیات مصرف کند.

این دارو عوارض خاصی نداشته و نگرانی خاصی ایجاد نمی‌کند. با خرید شربت گیاهی افزایش میل جنسی به افزایش اسپرم و رفع سستی مثانه خود سرعت ببخشید.



برچسب ها: خرید شربت گیاهی ماده الحیات , خرید شربت تقویت نعوظ , خرید قرص تقویت نعوظ گیاهی , خرید شربت ماده الحیات مرس , خرید عمده محصولات مرس , خرید داروی تقویت ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ابوالفضل میقاتی 1401/11/21 ساعت 12:48
خدایی قیمتشون خیلی خوب بود جای دیگه گرون تر خریدم و تاریخش هم بروز بود ممنون
یونس حیدری : 1401/11/21 ساعت 12:49
خواهش میکنم انجام وظیفه بود
ارسال پاسخ

ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط