تماس با ما 09036552500 40 گیاه معجزه گر ضد ریزش مو 200 گرمی غیر خوراکی

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


استفاده از 40 گیاه برای ضد ریزش مو

با هر بار شانه‌زدن موهایتان چه تعدادی از آنها میان شانه یا برس باقی می‌مانند؟ آیا می‌دانید میزان طبیعی ریزش موها به طور متوسط در طول یک روز چقدر است؟ بسیاری از متخصصان طب مدرن بر این باورند ریزش 50 تا 100 تار مو در شبانه‌روز طبیعی است اما اگر تعداد موهای ریخته ‌شده بیشتر از موهای رشد کرده جدید باشد و موها کم‌پشت شوند، دیگر این ریزش طبیعی نیست و باید به فکر درمان بود. البته در طب سنتی عدد مشخصی ذکر نشده اما حکمای این رشته معتقدند وقتی سفیدی کف سر از بین موها مشخص باشد، فرد دچار ریزش مو شده است.

* یکی از دلایل ریزش مو، مشکلات گوارشی و یبوست است که درمان آن مصرف خاکشیر، روغن زیتون و پرهیز از مصرف چای و سرخ کردنی هاست.

* گاهی نیز به دلیل کم خونی، مو ریزش پیدا می‌کند در این صورت بهتر است کم خونی درمان شود.

* مصرف داروهای اعصاب و هورمونی نیز ریزش مو را افزایش می‌دهد. اگر دلیل ریزش مو ریشه روانی و عصبی دارد مصرف گل‌گاوزبان، جوشانده به لیمو و شربت بادام توصیه می‌شود.

* عامل ارثی نیز باعث ریزش مو می‌شود.

* دلیل دیگر ریزش مو استفاده از مواد شیمیایی مثل شامپو و صابون است که به جای آن گل سرشور و صابون زیتون توصیه می‌شود.

* دلیل دیگر ریزش مو می تواند خوردن غذاهای مانده و فاسد باشد.
چرا موها می‌ریزند؟

به طوری کلی نداشتن یک برناموه غذایی سالم، استرس، ابتلا به انواع بیماری‌ها مثل تیروئید، مصرف برخی داروها، تنظیم نبودن سیستم داخلی بدن و‌... می‌توانند موجب ریزش مو شوند. در طب سنتی درمان‌ ریزش مو به دو گروه تقسیم می‌شود؛ درمان‌های موضعی و خوراکی و آنچه امروز بیشتر به کار می‌رود، درمان‌های موضعی است.
قطع ریزش مو با داروهای گیاهی

از نظر طب سنتی، روند تولید مو به مسائل درونی بدن بستگی دارد و لازم است فرد مزاج معتدل و سالمی ‌داشته باشد تا رویش موها سالم و درست انجام شود. به طور کلی ریزش مو در افرادی که به دلایل مختلف دچار اختلال مزاج هستند، دیده می‌شود. برای این گروه درمان‌های موضعی کافی نیست و لازم است با درمان‌های خوراکی، ابتدا مزاج اصلاح شود. از طرفی برای پیشگیری از ریزش مو اصطلاحا از مواد قابض مانند حنا، مورد و سدر استفاده می‌شود که ریشه مو را سفت می‌کنند. در عین حال، برخی گیاهان موجب افزایش خونرسانی موضعی می‌شوند که از معروف‌ترین آنها گیاه رزماری است. برخی از ترکیب‌های بابونه و آویشن و گیاه نخل مرداب (مصرف موضعی) نیز خواص مشابه رزماری دارند


پیش از حمام موها را شانه کنید نه بعد از آن

هندی‌ها به شانه‌ کردن موها اهمیت زیادی می‌دهند، سرخط همه توصیه‌های آنها سفارش به شانه کردن موهاست، آنها می‌گویند وقتی موها به طور مرتب شانه شوند، احتمال شکننده شدن آنها کاهش می‌یابد. اما شانه کردن هم از نظر آنها اصول خاص خود را دارد؛ اول از همه می‌گویند که موهای خیس را نباید شانه کرد، زيرا وقتی مو خیس است بیش از هر زمانی ضعیف و شکننده مي‌شود و به همین دلیل نباید به هیچ‌وجه موهای خیس را شانه کرد. البته حواستان باشد بهتر است موها به‌طورطبیعی خشک شوند تا آسیب کمتری ببینند. از سشوار و خشک‌کننده‌ها تنها زمانی استفاده کنید که مجبورید در زمانی کوتاه موها را خشک کنيد یا بخواهید آنها را برای مراسمی خاص حالت دهید. البته باید گفت بهتر است موها را قبل از شستن، شانه کرده و گره‌های آن را باز کنید.
مصرف جوانه گندم، سبوس برنج و نخودفرنگی نیز در تقویت مو موثر است و همچنین گفته می شود که یکی از علل ریزش مو علاوه بر کمبود ویتامینB، کمبود گوگرد در بدن است. این ماده معدنی در پیاز نرگس، پیاز عنصل و همچنین در انواع سبزی ها مثل تره، سیر و موسیر به وفور یافت می شود

قدیمی‌ترین روغن‌های هندی‌ها

طب سنتی هندی اعتقاد فراوانی به قدرت روغن نارگیل در احیای مو دارد و در واقع این روغن، یکی از رایج‌ترین مواد طب آیورودا یا همان طب هندی است و چون مغذی است و خاصیت مرطوب‌کنندگی فراوان دارد، از آن اغلب به عنوان یک درمان برای کمک به رشد مو استفاده می‌کنند. برای مصرف روغن نارگیل باید آن را با روغن کرچک و عطر مخلوط كرده و به طور مرتب در ماساژ پوست سر به کار برد.

اهمیتی که هندی‌ها به روغن می‌دهند

یکی از تکنیک‌هایی که هند‌ی‌ها به آن اهمیت زیادی می‌دهند، روغن زدن به موهاست، آنها می‌گویند باید حداقل هفته‌ای 2بار موها را روغن زد، البته بهترین حالت این است که قبل از شست‌وشو اين كار را انجام دهيم. روغن به راستی می‌تواند روی موهای شما معجزه کند زيرا همچون لایه‌ای روی هر کدام از تارهای مو می‌نشیند و درخشندگی خاصی به موها می‌دهد. ماساژ با روغن نیز می‌تواند جریان خون پوست سر را تسهیل کند و در نتیجه رشد موها را افزایش دهد.

گیاهانی که مانع ریزش موها می‌شوند

در مکتب هند اعتقاد دارند که برخی از گیاهان به بهبود گردش خون کمک كرده، پوست سر را ضدعفونی و فرایند رشد موها را تسهیل می‌کنند، برخی از این گیاهان و طریقه مصرف آنها عبارت است از:

1-رزماری 2- بابا آدم 3- برگ زیتون 4-حنا 5-سدر 6-بابونه 7-بومادران 8-گل شقایق 9-افسنطین رومی 11-پولک 12- دم اسب 13 -و ...
استفاده از 40 گیاه معجزه گر در ریزش مو :

نصف بسته 40 گیاه را داخل یک قوری بزرگ ریخته و داخل آن آب جوش بریزید و مثل چای نیم ساعت بگذارید دم بکشد , سپس آنها را صاف کنید و داخل یک بطری خالی بریزید و بگذارید سرد شود سپس در یخچال یا جایی با دمای پایین نگهداری کنید . هر 3 روز یکبار موقع استحمام موهایتان را با آن شستشو دهید و چند دقیقه روی موی سر بماند سپس با آب ولرم شستشو دهید . بعد از استحمام علاوه بر نرم شدن مو موهای خوشبو و خوش رنگی خواهید داشت . این کار را مداوم انجام دهید .

در صورت خرید گل سرشور گل سفید استفاده کنید .

نکته :

اگر موهای خشک دارید بهتر است بعد از استحمام با روغن خالص نارگیل یا رزماری یا بادام شیرین موهایتان را ماساژ دهید . (اگر موهای چربی دارید از گل سرشور استفاده کنید.)


ضد موخوره :

اگر موخوره دارید بعد از استحمام موهایتان را با روغن نارگیل + زیتون شستشو داده و در جهت خواب مو شانه بزنید .


پرهیزات :

عدم استفاده از کلاههای غیر نخی - شامپوهای صنعتی - استعمال عطر های خیلی سرد - ایستاده دوش گرفتن - چربی بیش از حد مو -مصرف زیاد سردیجات - مصرف زیاد سرکه و ترشی - محکم شانه زدن بعد از استحمام - بد حوله کشیدن - شستشوی زیاد با آب داغ - ژل زدن - سشوار زدن (باعث تضعیف و از یبن رفتن پیاز مو می شود) - کم کاری تیرویِید - مطالعه و استرس زیاد وعفونت های داخلی در خانم ها , یبوست ...


درصورت تمایل به خرید این محصول در قسمت نظرات و یا ثبت سفارش یا تلفنی اطلاع بدهید .


برای خرید این محصول کلیک کنید:

40 گیاه ضد ریزش مو +ویک عدد صابون طبییعی


سلامت و تندرست باشید

گردآورنده مطلب : عطاری خراسانی




برچسب ها: ضد ریزش موی سر , 40 گیاه ضد ریزش موی سر , 40 گیاه ریزش مو , گیاهان ضد ریزش مو , جلوگیری از ریزش مو , بهترین داروی گیاهی برای ریزش مو , خرید پکیج ضد ریزش مو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


پرستو یاری1400/9/19 ساعت 13:11
سلام بسته های پودر ۴۰گیاه چندگرمی هست؟؟
یونس حیدری : 1400/9/21 ساعت 9:41
سلام حدود 160 گرمی
ارسال پاسخ
پرستو یاری1400/9/18 ساعت 15:09
سلام بسته های پودر۴۰گیاه چندگرمیه؟؟
ارسال پاسخ
خانم بخش1400/7/23 ساعت 11:10
طرز استفادش لطفاا ایا بعد زدن باید بشوریمش دگه یابمونه رو سرمون یعنی ؟؟؟؟؟؟؟
یونس حیدری : 1400/7/24 ساعت 17:01
سلام بله دوساعت قبل استحمام رو مو بمونه بعد شستشو بدید از شامپو بدون سولفات برای رفع ریزش مو استفاده کنید بهتره
ارسال پاسخ

ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط