تماس با ما 09036552500 محلول ضد شپش گیاهی زرقانی

مشخصات اصلی


قیمت: 55000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


عصاره روغنی ضد شپش زرقانی خالص و بسیار باکیفیت بوده و می‌توانید اطمینان داشته باشید که از بهترین مواد اولیه تولیدشده است. شپش یا رشک به شكل بيضي و سفیدرنگ است که به ساقه مو یا حتی لباس شما می‌چسبد. برای از بین بردن این بیماری راه‌حل‌های بسیاری ازجمله استفاده از داروهای شیمیایی، انواع شامپو، صابون و ... است. روغن گیاهی ضد شپش نیز یکی از راه‌های خوب و مؤثر برای درمان این بیماری است. عصاره روغنی ضد شپش ضدویروس، ضد باکتری، ضد قارچ بوده و در و در درمان شپش بسیار سودمند است. با استفاده از یک قطره از این روغن و حتی مخلوط آن با روغن‌های مفید دیگر می‌توانید پوست سر سالمی داشته باشید و از شر این مشکل ناخوشایند خلاص شوید. یک قطره ضد شپش را روی سر بزنید و ماساژ دهید. استفاده به‌اندازه از روغن‌های گیاهی بسیار مهم است و حتماً از فردی مسلط به داروهای گیاهی اندازه مصرف آن را بپرسید.

👹خارش مرتبط با شپش سر میتواند به علت وجود حساسیت در ناحیه ی گزش شپش باشد.گزش های مکرر میتواند باعث ایجاد زخم در ناحیه پوست سر شود.


✅مناسب برای تمامی گروه های سنی

✅بدون رنگ و بو و سازگار با تنفس و پوست

✅بدون نیاز به تکرار فقط با یکبار استفاده

✅جهت مصرف با آب مخلوط، سپس روی سر اسپری شود

✅همچنین که این محلول در حد بی نهایت تلخ وبوی گزنده ای برا شپش دارد

✅رشک را پوچ وسفید می کند

✅بایدقبل حمام استفاده شود و کاملا مو را بپوشاند🧖‍♀️🧖‍♂️

✅بدون سوزش وخارش

طریقه استفاده
نصف لیوان آب بانصف محلول در صورت نیاز کل محلول بایک لیوان آب باهم مخلوط کنید سپس روی سر اسپری کنید در حدی که کل سر، ریشه ساقه وپوست سرکامل آغشته به محلول شود. مواظبت کنید که به چشم گوش و بینی سرایت نکند. بعد دوساعت یک نایلون روی سر خود کشیه و سپس دوساعت صبر نمائید. بعد از 4 ساعت شپش ها نابود شده اند!



تعداد محدود



برچسب ها: خرید محلول ضد شپش , خواص محلول ضد شپش وت , خرید محلول روغنی ضد شپش , درمان گیاهی شپش , درمان شپش در عطاری ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط