تماس با ما 09036552500 تخم خیار خوراکی و کاشتنی 100 گرمی

مشخصات اصلی


قیمت: 39000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

🥒تخم خیار عطاری خراسانی درجه 1، تازه و از ارزش غذایی مناسبی برخوردار است و دارای فواید بسیاری می باشد، از خواص تخم خیار و روغن آن می توان به کاهش بوی بد دهان و کاهش وزن اشاره کرد.

✅کاهش سلول های سرطانی

✅درمان ریزش مو

✅درمان عفونت ادراری

✅کاهش وزن

✅درمان سنگ کلیه

✅کمک به کنترل فشار خون بالا، کلسترول و دیابت

✅خیار و تخم آن در درمان خارش واژینال، اختلالات قلبی، سلولیت ،وبا ، اختلات نعوظ مفید است.


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


تخم خیار عطاری خراسانی دارای دانه های پهن تخم مرغی شکل کشیده و باریک , برنگ سفید یا زرد کاهی است ، خواص فراوانی دارد که از گذشته تا کنون از آن برای درمان بیماری های گوناگون استفاده می کنند.

بهبود بخشیدن پوست:

خستگی، استرس و آلودگی هوا منجر به خشکی و تیره شدن پوست، چین و چروک ، اگزما ، جوش و مشکلات دیگر پوستی می شود که با مصرف تخم خیار حاوی آنتی اکسیدان می توانید پوست را جوان و درخشنده نگه دارید.

کاهش وزن:

اگر جز آن دسته افرادی هستید که اضافه وزن دارید تخم خیار را در رژیم غذایی خود بگنجانید. خیار به دلیل داشتن آب و مواد معدنی به سوزاندن چربی های بدن کمک می کند و کالری خیلی کمی دارد، پس می توانید آن را بدون هیچ نگرانی میل کنید.


درمان عفونت ادراری:


تخم خیار به رفع عفونت مثانه و عفونت دستگاه ادراری کمک می کنند. اگر هنگام ادرار احساس سوزش می کنید، تخم خیار و آب تازه آن برای بدن مفید هستند. به همین منظور، تخم خیار را به طور منظم 15 تا 30 روز مصرف کنید. هم چنین می توانید آب خیار را همراه با تخم آن یا بصورت پودر نیز بخورید، تا حدودی سوزش تسکین یابد

درمان سنگ کلیه:

اگر مبتلا به سنگ کلیه هستید، مصرف تخم خیار را جدی بگیرید. می توانید تخم خیار را به طور مرتب به هر شکل، پودر یا با مایعاتی مانند آب یا آب میوه بخورید

درمان ریزش مو:

تخم خیار با داشتن مقدار فراوانی گوگرد راه حل خوبی برای درمان ریزش مواست. علاوه بر این با نوشیدن آب خیار می توانید به رشد مو ها و افزایش حجم و سلامت آن کمک کنید.

کاهش سلول های سرطانی :

تخم های خیار با داشتن عناصرفیتو از پیشرفت سلول های سرطانی جلوگیری می کنند. هم چنین مصرف تخم های این میوه فعالیت رادیکال های آزاد در بدن را منظم و فیبر و مواد معدنی موجود ضعف را در بدن درمان می کنند.

چگونگی مصرف تخم خیار :

با خشک کردن تخم خیار می توانید آن را داخل ظرفی در بسته نگهداری کنید. این تخم های خشک را می توان بو داد ویا پخت و کمی روغن ، ادویه به آن اضافه کرد و به همراه سالاد سرد و گرم استفاده کنید

روش استفاده از تخم خیار :هر روز و به مدت 10 روز مقداری تخم خیار را دم کنید و آب آن را بنوشید



برچسب ها: خرید اینترنتی تخم خیار , خرید تخم خیار درجه 1 , تخم خیار درجه را از کجا بخریم , خرید تخم خیار , خرید تخم خیار تازه , خواص تخم خیار ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط