تماس با ما 09036552500 محلول روغن رزماری الیس

مشخصات اصلی


قیمت: 95000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


لوسیون رزماری الیس

برخلاف لوسیون‌هایی که در بازار موجود است تعداد ماده موثره این لوسیون بیشتر بوده که باعث می‌شود تاثیر آن نسبت به محصولات مشابه بیشتر باشد. ترکیب آویشن شیرازی، مورد و رزماری جزو ترکیباتی است که در بیشتر لوسیونهای تقویت مو و ابرو وجود دارد، اما لوسیون رزماری الیس علاوه بر این سه ترکیب، ترکیبات دیگری مانند اسانس سیر (حجم دهنده و پرپشت کننده مو)، اسانس رازیانه (جلوگیری از ریزش مو و کاهش بوی محصول) و عصاره گزنه (تحریک کننده رویش مو و کنترل چربی پوست) را نیز دارد.

لوسیون رزماری ترکیب عصاره خالص رزماری و سیر برای تقویت مو ابرو و مژه بسیار موثر است قیمت مصرف کننده 60 ت ترکیبی از روغن رزماری محلول نخود برگ مورد و...

لوسیون رزماری الیس با تحریک محل مالش و تحریک پوست موجب بهبود در گردش خون محیطی و تغذیه بهتر فولیکولهای مو و باعث تقویت مو و ابرو و جلوگیری از ریزش آنها می‌شود.

اسانس آویشن موجود در این محصول اثر ضد شوره داشته و موجب تحریک رویش و تقویت مو و همچنین جلوگیری از ریزش مو می‌شود.

اسانس سیر نیز موها راحجیم و پرپشت، صاف و براق کرده و به موها انرژی و شادابی می‌دهد. اسانس سیر به دلیل خاصیت آنتی‌اکسیدانی باعث محافظت از موها و سلولهای پوستی شما می‌شود و موهای آسیب دیده را ترمیم می‌کند.

در لوسیون رزماری الیس همچنین از عصاره گزنه استفاده گردیده که باعث تحریک و تقویت مو و همچنین کنترل چربی و جلوگیری از ریزش مو می‌شود.



برچسب ها: خرید روغن رزماری , خرید روغن رزماری الیس , خرید لوسیون رزماری الیس , خواص روغن رزماری الیس , خرید روغن رزماری الیس شیراز , روغن رزماری برای ابرو، روغ ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط