تماس با ما 09036552500 دمنوش کالسی تراپین ضد کیست

مشخصات اصلی


قیمت: 91000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی



#دمنوش ۶گیاه #کالسی_تراپین

حاوی ۲۰ساشه ۶۰ گرمی

مناسب برای
✅ #تقویت_تخمدانهای ضعیف
✅رفع #کیست های تخمدان


کاملا گیاهی💯

🚫استفاده برای خانم های باردار و شیرده ممنوع است

قیمت:۳۴.۵۰۰ تومان

خواص و ترکیبات داروی گیاهی تقویت تخمدان _ دمنوش 6 گیاه کالسی تراپین

دمنوش 6 گیاه کالسی تراپین به معجونی از گیاهان دارویی شبیه است. گزنه، رازیانه، جعفری، سداب، شقاقل و تره در بسته‌های 60 گرمی و ساشه 3 گرمی کنار یکدیگر جمع شده‌اند تا تخمدان‌های ضعیف را تقویت کنند و در درمان کیست تخمدان اثرگذار باشند.

اگر می‌خواهید بدانید این دمنوش چطور کار می‌کند، باید به خواص دارویی هر یک از گیاهانش نگاهی بیندازید. مثلا امروزه دیگر بر کسی پوشیده نیست که رازیانه چه تاثیر شگرفی در درمان سندروم تخمدان پلی کیستیک دارد یا گزنه که خواص دارویی‌اش در درمان بیماری‌های زنان یکی دو تا نیست.

اما آن‌چه شرکت حکیم رازی آذر را مجاب کرده تا در این ترکیب جایی برای آن دست و پا کنند، قدرتش در رفع کیست‌هایی‌ است که بر اثر حرکت زایدات از رحم به تخمدان شکل می‌گیرند.

کم‌تر کسی از ما چیزی درباره گیاه سداب شنیده اما بسیار پیش از این ابن‌سینا از خواص این گیاه ضدباکتریال در درمان بیماری‌های بسیاری استفاده کرده است. سداب در این ترکیب دمنوش گیاهی کالسی تراپین نقشی خارق‌العاده بازی می‌کند.



برچسب ها: خرید کالسی تراپین , خواص کالسی تراپین , خرید دمنوش ضد کیست , خرید داروی گیاهی ضد کیسن , خرید داروی گیاهی ضد کیست , خرید داروی کالسی , خرید داروی گیاهی م ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط