تماس با ما 09036552500 شربت ضد کبدچرب لیورتراپین گیاهی

مشخصات اصلی


قیمت: 91000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


ترکیبات داروی گیاهی کبد چرب_شربت لیورتراپین

عصاره گیاهی لیورتراپین ترکیبی از کَنگر فرنگی، ریشه کاسنی زرد، برگ خرفه و ریشه ختمی است که در یک چشم بر هم زدن عوارض چربیِ کبد را دور می‌کند و نشاط و سرزندگی را به شما باز می‌گرداند.

هرگاه صحبت از کبد چرب می‌شود، عالم و آدم دور هم جمع می‌شوند و نسخه‌ای بلندبالا از گیاهان دارویی و سبزیجات و انواع میوه‌ها می‌پیچند تا به خیال خود بیمار را یاری کنند. درحالی‌که عصاره لیورتراپین موثرترین گیاهان خوراکی و دارویی را تنها در یک بطری 250 گرمی همراه دارد.

شربت لیورتراپین با چکیده خرفه‌اش آنزیم‌های اصلی گلیکولیز و فرایند سنتز چربی را تنظیم می‌کند و کرختیِ ناشی از چربیِ کبد را با تامین انرژی بدن از بین می‌برد. با ریشه‌های کاسنی کلسترول مخرب را کاهش می‌دهد، از گسترش فشار خون جلوگیری می‌کند و عملکرد کبد را بهبود می‌بخشد.

با کنگر فرنگی‌اش آنتی‌اکسیدان می‌سازد، سموم را از کبد دور می‌سازد و سلول‌های آسیب‌دیده آن را ترمیم می‌کند. با ریشه گل ختمی ریتم گردش خون را مانند ریتم یک موسیقی گوش‌نواز افزایش می‌دهد.

کارکرد داروی گیاهی کبد چرب_ شربت لیورتراپین

برای بسیاری سوال است که کارکرد شربت لیورتراپین برای چیست؟ باید گفت که لیورتراپین جزء موثرترین داروی گیاهی کبد چرب محسوب می‌شود. هر چند که این داروی گیاهی خواص دیگری را نیز با خود دارد.

بیماری کبد چرب معمولا دلایل مختلفی دارد که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به رژیم غذایی نامناسب، عدم فعالیت بدنی و ورزش مناسب، مصرف مشروبات الکلی، افزایش سن و برخی عوامل دیگر اشاره کرد. همچنین برخی بیماری‌های زمینه‌ای مانند فشار خون، بیماری دیابت یا چربی خون بالا می‌تواند روند ابتلا به بیماری کبد چرب را تسریع ببخشد. درمان کبد چرب با افزایش سن به مررو سخت‌تر می‌شود و می‌تواند موجب بروز اختلالات دیگری در سیستم بدن شود. بنابراین یکی از بهترین راهکارها خرید داروی گیاهی کبد چرب و استفاده از آن طبق دستورالعمل مصرف است.

عصاره گیاهی لیورتراپین را می‌توان موثرترین داروی گیاهی برای درمان کبد چرب دانست. چرا که شربت لیوتراپین از خواص و موادی تشکیل شده که قاتل چربی کبد است. اگر ردی از عوارض چربی و اختلال کبد در خود می‌بینید، در آینه نگاه می‌کنید و سپیدیِ چشم‌تان را زرد می‌بینید، کسالت، کرختی و گیجی مانع از انجام کارهای روزمره‌تان شده است، احساس ضعف می‌کنید، احتمالا به اختلالات کبدی دچار شده‌اید و این‌جاست که عصاره لیورتراپین دستتان را می‌گیرد.


پس پرهیزات و مراعات در مصرف نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها را فراموش نکنید: پنیر، تخم‌مرغ، بادمجان، غذاهای آماده و یا سرخ‌کردنی و همچنین مایعات سرد در حین میل کردن غذا را کنار بگذارید. قیمت مصرف کننده 69تاریخ انقضا دوساله



برچسب ها: خرید شربت کبد چرب , خرید شربت گیاهی ضد کبد چرب , خرید شربت گیاهی لیورتراپین , خواص شربت لیورتراپین ژ , خرید شربت کنگر و خارمریم , خرید شربت پاکسازی کب ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


عباس خداکرمی1402/10/4 ساعت 11:34
با سلام میشه شماره تماس خود را لطف کنید برای خرید شربت لیورتراپبن از طب کهن مزاحمتون میشم از طرف خانم دکتر اسماعیلی ۱۲ عدد میخواستیم برای مشتری شماره بنده هم ۰۹۱۲۷۱۲۸۰۳۹
یونس حیدری : 1402/10/5 ساعت 9:32
سلام 09129311509 حیدری
ارسال پاسخ

ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط