تماس با ما 09036552500 سیر سیاه 200 گرمی درمان زودانزالی

مشخصات اصلی


قیمت: 110000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی



✨ #سیر_فرآوری_شده ✨
✨ #سیر_سیاه ✨

🍃سیر سیاه از فرآیند تخمیر سیر سفید تحت دما و رطوبت کنترل شده و بدون هیچ‌گونه مواد شیمیایی و صنعتی به دست می‌آید که در این فرآیند میزان آنتی‌اکسیدان آن چندین برابر می‌شود. 🍃

💁‍♀کنترل فشار و قند خون:
مثل سیر خام سیر سیاه هم به عادی سازی فشارخون کمک می‌کند. کاهش فشارخون به جلوگیری از مشکلات جدی سلامت مثل علائم دیابت، اختلال عملکرد کلیه و … کمک می‌کند.

❤️محافظت از قلب:
سیر سیاه می‌تواند مثل سیر خام بر سلامت قلب تأثیر مثبتی بگذارد. سیر سیاه به پایین آوردن سطح کلسترول و تری‌گلیسرید هم کمک می‌کند که به کاهش خطر بیماری قلبی می‌انجامد.

😷با برخی از سرطان‌ها می‌جنگد:
مطالعات زیادی نشان داده‌اند خواص آنتی‌اکسیدانی سیر سیاه می‌تواند به مبارزه با سرطان کمک کند.

👈 استفاده در انواع پاستا؛سالاد،قورمه سبزی ،خورش قورمه سبزی،کوکو و....


طلای سیاه OAB معجزه سلامتی سیر سیاه از فرآیند تخمیر سیر سفید تحت دما و رطوبت کنترل شده و بدون هیچ گونه مواد شیمیایی و صنعتی به دست می آید که در این فرآیند آنتی اکسیدان ان چند برابر میشود.سیر سیاه به دست آمده طعمی غنی و بافتی نرم و شکلاتی داشته و مزه ای دلپذیر و ترش و شیرین دارد در این فرآیند تولید این محصول،بوی سیر از بین رفته و این ماده غذایی سودمند را برای استفاده روزمره مناسب مینماید.این سیر نرم و ژله ای و خوش طعم را میتوانید با غذا یا با نان میل کنید. همچنین به راحتی در تهیه انواع غذاها،سوپ ها بر روی سالادها به صورت حبه یا له شده استفاده کنید.سیر سیاه دارای طعم و عطر عالی بوده و به عنوان چاشنی لذیذ مورد استفاده است. سیر سیاه مملو از ویتامین ها،آنتی اکسیدانها،پلی فنول،فلاونوئید و آمینو اسید است و منبع فیبر،پروتئین،آهن،کلسیم و ویتامین C است. از طعم منحصر به فرد و بافت نرم و ترش و شیرین این سوپر فود لذت ببرید.بهترین جایگزین انواع سیر ترشی هاست که میتوانید بدون در نظر گرفتن بوی سیر از این طلای سیاه استفاده کنید.



برچسب ها: خرید سیر سیاه , خواص سیر سیاه , خواص سیر سیاه اصل , سیر سیاه , سیر سیاه ا آ ب , سیر سیاه بسته بندی , سیر سیاه oab , خرید سیر سیاه او ا ب , خرید سیر سیاه ارزان ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط