تماس با ما 09036552500 شربت مصفی خون اخلاط ثلاثه شفانگر پک دو عددی

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


آمله: باعث ایمنی، افزایش سوخت و ساز بدن، کاهش وزن، جذب بهتر مواد مغذی مانند آهن، حذف سموم، بهبود هضم غذا و بهبود کارکرد روده (اجابت مزاج) می گردد.

عنب الثعلب: برای اسهال خونی نافع است و هجوم خون در یک عضو را از بین می برد و پراکنده می کند.

گل سرخ: (نام علمی: Rosa Damascena) گیاه گلسرخ اثرات آرام بخش، ضد تشنج و ضد درد دارد. این گیاه با توجه به داشتن آلکالوییدها، فلاونوییدها و ترکیبات آلی همواره در جهت کاهش فشارهای عصبی، درمان افسردگی، بیخوابی مزمن، آرام بخشی و ترمیم کنندگی پوست مورد استفاده قرار گرفته است.

گاوزبان: (نام علمی: Echium Amoenum) گل گاوزبان مقوی روح و اعضاء رئیسه بدن بوده و حواس پنجگانه آدمی را تقویت می کند. شکم را نرم و کیسه صفرا را باز می کند. اخلاط سوخته سوداوی را از معده خارج و عوارض آن را از بین می برد. جهت سرسام (مننژیت)، برسام ( ورم حجاب حاجز)، مالیخولیا، تنگی نفس، جنون و رفع حواس پرتی مفید می باشد. نشاط آور بوده، رنگ رخسار را باز و نیکو می کند. سینه را نرم کرده، تنگی نفس و درد گلو را شفاء می دهد. دلهره و وحشت را از بین برده، غم و غصه را کم می کند. برای کسانی که با خود حرف می زنند سودمند می باشد. جهت درمان جوش های چرکی، دهان اطفال، برفک، سستی بیخ دندان و رفع حرارت دهان نافع است. جهت درمان امراض سوداوی، وسواس و خفقان مفید است. به دلیل داشتن مقدار زیادی کلسیم و آهن و مواد مغذی مثل پتاسیم، روی، ویتامین B، ویتامین C، و بتاکاروتن برای خانم هایی که دچار کمبود این مواد ضروری هستند مفید می باشد. این گیاه برای سرماخوردگی و در بعضی مواقع سرفه های خشک در فصل سرما جوشانده ای قدرتمند و مرهمی قوی است و باعث کاهش تب می شود.

شرایط منع مصرف

  • استفاده برای خانم های باردار و کودکان زیر پنج سال ممنوع می باشد.

عوارض جانبی

عارضه جانبی خاصی در مصرف فرآورده گزارش نشده است.

شرایط نگهداری

مقدار و نحوه مصرف

هر 8 ساعت یک قاشق غذاخوری میل شود.



پاکسازی بدن و تقویت سیستم ایمنی
نام قدیمی اخلاط ثلاثه



برچسب ها: خرید شربت اخلاط ثلاثه اصل , خرید شربت نیک , خرید محصولات نیک , خرید محصولات فراطب , خرید از شرکت فراطب , خرید محصولات فراطب اصفهان , شربت شفانگر اخلاط ث ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط