تماس با ما 09036552500 نمک صورتی نمک ساب دار

مشخصات اصلی


قیمت: 60000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی



#نمک_صورتی_هیمالیا + نمک ساب


تسکین گلود درد با نمک صورتی هیمالیا

روش استفاده از نمک صورتی هیمالیا:

اضافه کردن مواد معدنی به غذا با استفاده از نمک صورتی رنگ هیمالیا

آشپزی بر روی بلور سنگ صورتی سبب متعادل کردن PH بدن، تثبیت سطح آب بدن، بهبود هضم غذا و کاهش رفلاکس اسید معده می شود. مقداری نمک نیز از این طریق وارد غذا می شود.

نمک صورتی هیمالیا برای تنظیم آب:

نمک هیمالیا الکترولیت هایی را برای بدن فراهم می کند که آب بدن را در میان موارد دیگر تنظیم می کند.
نمک صورتی هیمالیا برای کاهش فشار خون:

به علت محتوای سدیم بالای این نمک، گفته می شود که نمک هیمالیا قابلیت کاهش فشار خون را دارد که بسیاری از افراد را از کوره به در می کند. هرچند تمام عمر به شما گفته ایم که مصرف زیاد نمک موجب صعود فشار خون ما می شود اما کمی تجدید نظر کنید و بلاخره خواهی فهمید که استثناهایی هم وجود دارد. گفته می شود که تمامی نمک های هیمالیای طبیعی در تهیه نمک طعام استفاده می شوند که دروغ است، بدن شما در واقع زمان بیشتری برای تجزیه مواد معدنی دارد. بدن ما به آب بیشتر جهت دفع سدیم اضافی نخواهد داشت، علاوه بر آن نیز آب زیادی جذب نخواهید کرد و بدن شما مجبور به سخت کار کردن نخواهد بود.
تنظیم PH و کاهش ریفلاکس اسیدی:

حالت غیر متعادل PH مشکلی برای بسیاری از افراد است که می تواند منجر به تمامی مشکلات سلامتی ناشی از نقص ایمنی، از دست دادن تراکم استخوان، ایجاد سنگ کلیه و اضافه وزن شود. شما می توانید PH بدن خود را با استفاده از آزمایش متوجه شوید. ادرار باید PH در حدود 6/5 داشته باشد که این مقدار در صبح کم و در بعدازظهر کمی بالاتر است. بزاق دهان باید PH در حدود 6/5 تا 7/5 در طی روز داشته باشد. بیشتر افراد مبتلا به عدم تعادل PH پایین، می توانند این مشکل را به خوبی با نوشیدن محلول دارای نمک هیمالیا درمان کنند.
نمک صورتی هیمالیا برای بهبود گوارش:

مواد مغذی موجود در نمک هیمالیا می تواند قابلیت دستگاه گوارش را جهت جذب مواد مغذی غذا؛ افزایش دهد. به همین علت چنانچه سلامت نمناک اشاره کرده است نمک هیمالیا را با نمک طعام جایگزین کنید تا به گوارش بهتر کمکتان کند. گوارش بهتر به این معناست که کمتر گرسنه خواهید شد.



برچسب ها: خرید نمک صورتی , نمک صورتی اصل , خرید نمک صورتی اصل , خواص نمک صورتی , خرید نمک صورتی هندی , خرید نمک صورتی سمنان , خرید نمک صورتی نمک ساب دار اصل , خرید نم ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط