تماس با ما 09036552500 ماسک چسبی جلبک اسپرولینا

مشخصات اصلی


قیمت: 79000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


نحوه مصرف ماسک زغال و جلبک چسبی :


هفته ای 1 الی 2 مرتبه مقدار مناسب از ماسک زغال و جلبک چسبی را روی پوست خود ماساژ داده و پس از خشک شدن کامل، از پایین به بالا بصورت ورقه ای ماسک را از پوست خود جدا کرده و در صورت نیاز بشویید.بهتر است قبل از استفاده از صابون اسکراب جلبک استفاده کنید.

در ماسک زغال یا ماسک سیاه ،از نوعی زغال فعال که در صنعت پزشکی بعنوان ماده ای برای جذب مواد سمی شناخته شده است استفاده می شود.این همان دلیلی است که از این ماده به عنوان ماسکی فوق العاده قوی برای پوست صورت استفاده می شود.هنگامی که این ماده را روی پوست خود قرار می دهید،کربن فعال تمام غبار و کثیفی های پوست را به خود جذب می کند و آنها را از پوست خارج می نماید.
ماسک زغال یا سیاه برای پاکسازی عمیق پوست :

برای تهیه ماسک زغال در اولین مرحله باید در یک کاسه، یک قاشق چایخوری از پودر خاک رس و یک قاشق غذاخوری کرم صورت مانند جوجوبا یک هسته انگور (یا حتی روغن آووکادو یا روغن زیتون) را بریزید.سپس به این مخلوط، پودر زغال فعال‌شده را هم اضافه کنید و آنقدر آنها را با هم مخلوط کنید تا خمیری صاف و یکدست حاصل شود.ماسک را روی صورت تان بمالید و پس 10-15 دقیقه صورتتان را بشویید.



برچسب ها: خرید ماسک جلبک , خرید ماسک جلبک چسبی , خواص ماسک جلبک , خرید ماسک جلبک چسبی اسپرولینا , ماسک زغال و جلبک چسبی , ماسک صورت جلبک کافه سبز , صابون اسکراب جل ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط