تماس با ما 09036552500 سنجد تلخ (بارانک) 100 گرمی خشک شده

مشخصات اصلی


قیمت: 21000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


تتراکلرید کربن یکی از عوامل اصلی در ایجاد صدمات کبدی است، برگ سنجد تلخ با داشتن خواص حفاظتی بهترین درمان برای اختلالات کبدی است.

سنجد تلخ به علت داشتن خاصیت ضد کلسترول اهمیت به سزایی دارد همچنین برگ این گیاه سرشار از انواع آنتی اکسیدانها بوده که برای جلوگیری از اختلالات کبدی مفید است.

سنجد تلخ که در نواحی کوهستانی چین و روسیه رشد می کند سرشار از ویتامین C، E فلاونویدها و اسیدهای چرب ضروری است همچنین از برگ این گیاه به عنوان جوشانده برای درمان ناراحتیهای کبد استفاده می شود.

محققان با آزمایش عصاره برگ سنجد تلخ بر روی موشهای مبتلا به اختلالات کبدی دریافتند این گیاه تاثیر حفاظتی در کبد داشتند و مانع صدمات جدی می شود.

برگ سنجد تلخ از عامل صدمات جدی به کبد که همان تتراکلوراید کربن (CC14) جلوگیری می کند تتراکلراید کربن یکی از عوامل اصلی در ایجاد صدمات کبدی است که برگ سنجد تلخ با داشتن خواص حفاظتی بهترین درمان برای این اختلال است.

یادآور می شود، طبق بررسیهای انجام شده بر روی شش گروه مجزا از افراد اقدام به مطالعه اثر برگ سنجد تلخ به همراه تزریق تتراکلراید کربن کرده اند تا به این روش اثر برگ سنجد تلخ را مطالعه کنند و متوجه اثر حفاظتی این گیاه در مکانیزم کنید.



تلخ  کبد


برچسب ها: سنجد تلخ , خرید بارانک , خواص بارانک , خواص سنجد تلخ , خرید سنجد تلخ , عطاری خوب در شیارز , عطاری خوب بندر عباس , ادرس عطاری خوب در ارومیه , عطاری گلشهر البر ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


بهار1397/11/12 ساعت 18:49
سلام من به شدت برای کار تحقیقاتیم نیاز به میوه سنجد تلخ دارم لطفا راهنمایی کنید
یونس حیدری : 1397/11/14 ساعت 11:35
سلام خرید اینترنتی انجام بدید
ارسال پاسخ

ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط