تماس با ما 09036552500 چوب تنباکو ریز افغانی 100 گرمی

مشخصات اصلی


قیمت: 57000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی




مولکول هایی درون گیاه "نیکوتیانا" وجود دارند که توانایی از بین بردن باکتری ها و قارچ ها را دارند و قادرند با تشکیل ساختاری گیره مانند به درون غشای سلول های سرطانی نفوذ کنند."


نتایج تحقیقات تازه هم چنین نشان می دهند که این گیاه دارای خواص ضد سرطانی و حمله به سلول های سرطانی در بدن است. دکتر "مارک هولت" از انستیتوی علوم "ملبورن" استرالیا با اعلام این خبر افزوده است :"گام بعدی در تکمیل این پژوهش بررسی نقش عامل "ان دی وان" موجود در این گیاه است که می توان از آن در درمان سرطان استفاده کرد. این پزشک اظهار اطمینان کرده که می توان نتایج این بررسی را در درمان سرطان در انسان ها مورد استفاده قرار داد.

تنباکو یک گیاه همیشگی و بارور است .همچنین بر خلا ف غله و دیگر گیاه هان خوراکی احتمال اينکه یک گياه تنباکو وارد مجموعه مواد غذايي شود وجود ندارد و یا بسیار کم است.
یک زیست شناس مولکولی در دانشگاه مرکزی فلوریدا می گوید یک جریب (حدود چهار کیلومتر مربع) از زمینهای مهندسی ژنتیکی شده کشت تنباکو میتواند به مقدار کافی سرم و پادزهر به منظور ایمن سازی در مقابل سیاه زخم برای تمام مردم آمریکا تولید کند.
پروفسور هنری دانیل (Henry Daniell) می گوید عملی کردن روش او برای واکسن های دیگر و داروهای کمیاب میتواند کمبودهای موجود را رفع کرده قیمت ها را تا هشتاد درصد کاهش دهد و بیماریهای شایع را تحت کنترل در آورد. اغلب واکسن ها با روشهای تخمیر از فرآوردهای مختلف تهیه می شوند که همواره یک مشکل سنتی بوده است.
دانیل میگوید او تنباکو را برای ساختن واکسن و سایر داروهای ممکن انتخاب کرده چرا که تنباکو یک گیاه همیشگی و بارور است و شما می توانید میلیون ها دانه از آن را در هر زمینی پرورش دهید. همچنین بر خلا ف غله و دیگر گیاه هان خوراکی احتمال اينکه یک گياه تنباکو وارد مجموعه مواد غذايي شود وجود ندارد و یا بسیار کم است.
او اضافه می کند که : "این یک فکر بزرگ و انقلابی است."



برچسب ها: تنباکو , خرید تنباکو , گیاه دارویی تنباکو , خاصیت تنمباگکو , خرید تنباکو افغانی , خرید چوب تنباکو , خرید گیاه تنباکو , خرید تنباکو خوانسار , خرید گیاه تنب ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط