تماس با ما 09036552500 گل کبود اصل 100 گرمی

مشخصات اصلی


قیمت: 39000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


گیاه گل کبود

از تیره نعناع یک گیاه دارویی- زینتی می باشد که عصاره آن سرشار از متابولیت های ثانویه، ساپونین ، فلاونوئید ، آلکالوئید، تانن و فاقد گلیکوزیدهای سیانوژنیک بوده که اسانس آن خاصیت ضد باکتریایی دارد .گل کبود (به انگلیسی: Blue Mud) رسوبی دریایی محتوی مواد آلی زیاد در حال تخریب و همچنین سولفید آهن منقسم به قطعات ریز. ماده ثانویه به آن رنگ مشخصه آبی تیره یا خاکستری مایل به ارغوانی می‌دهد.


گل کبود گیاه دارویی کمیابی است . بسیار معطر است

به عنوان رنگ موی نیلی با بسباسه و حنا می توان استفاده کرد .

بهترین تنظیم کننده قاعدگی در خانم هاست .

برای تقویت معده مناسب است .

پرووسكیا غالباً با نامهای محلی گل كبود یا كن كبد و بلک نامیده می شود. پراكنش آن عمدتاً محدوده شمال شرقی ایران ومحل رویش آن اغلب در اطراف چشمه هاوجویبارها وكف آبراهه ها می باشد. درزیارت این گیاه بعنوان یك داروی پایین آورنده تب استعمال دارد و خیسانده گلهای آن برروی بدن فرد تب دار استفاده می شود(2). اسانس این گیاه را حاوی اثرات ضدباكتریایی قابل مقایسه با كلرامفنیكل گزارش نمودند(1). این گیاه یك بوته زینتی نیز محسوب میشود كه برای كشت در شهرها واطراف نقاط مسكونی توصیه می شود (3).بخور آن وخوردن جوشانده آن برای سرما خوردگی بسیار نافع است.





برچسب ها: گل کبود , گل کبود چیست , خواص گل کبود , خواص دارویی گل کبود , گیاه دارویی گل کبود , کبود چیست , کبود و نیلی رنگ موی گیاهی , رنگ مو آموزش گیاهی ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط