تماس با ما 09036552500 دانه کینوا فله ای نیم کیلویی سفید

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی




استفاده در تمام غذاها

یکی از مزایای کینوا جلوگیری از سرطان است. طبق مطالعاتی که روی کینوا و سرطان پروستات انجام شده ، گیاه کینوا دارای خواص گیاهی فوق العاده ای است و موجب پیشگیری از سرطان می شود.

از مزایای کینوا اینست که دارای مواد معدنی، ویتامین، فیبر و انواع دیگر آنتی اکسیدان است و به شدت در کاهش خطر ابتلا به سرطان تاثیر می گذارد. موسسه تحقیقات سرطان آمریکا AICR بیان کرده است که مواد غذایی حاوی فیبر بالا خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ را کاهش خواهد داد.

آمریکا بزرگترین مصرف کننده دانه کینوا در جهان است

آنتی اکسیدان قوی
عدم وجود گلوتن
پروتیئن کامل
ضد دیابت
ضد یبوست
ضد سرطان
ضد کلسترول

«اینکاها» به این دانه‌ها «مادر همه‌ی دانه‌های خوراکی» می‌گویند چون خواص فوق‌العاده‌ای دارد. اگر از مشکلات گوارشی رنج می‌برید، کلسترولتان بالاست یا می‌خواهید لاغر شوید می‌توانید به این دانه‌ها اعتماد کنید. روش پخت آن مانند برنج است و یکی از مواد غذایی سالم برای سلامتی است

آیا کینوا برای افرادی که به گلوتن حساسیت دارند مناسب است؟
افرادی که به گلوتن موجود در گندم حساسیت دارند از مصرف نان، پاستاها، بیسکویت و غیره منع می‌شوند. افرادی که به این مشکل مبتلا هستند در انتخاب مواد غذایی با مشکل اساسی مواجه‌اند. معمولاً کینوا به عنوان یک ماده‌ی غذایی مجاز برای همه شناخته شده است. به خاطر اینکه فاقد گلوتن است. با این حال نتایج پژوهشی که در Journal of Clinical Nutrition به چاپ رسیده است نشان می‌دهد که این دانه‌ها حاوی «پرولامین» هستند. این پروتئین‌ها معمولاً در افرادی که به بیماری عدم تحمل گلوتن مبتلا هستند ایجاد حساسیت می‌کند. افرادی که دچار چنین مشکلی هستند باید در ابتدا مقدار اندکی از این دانه‌ها را مصرف کرده و منتظر واکنش باشند. اگر مشکلی به وجود نیامد می‌توانند با خیال راحت از آن استفاده کند.

آشنایی با گیاه کینوا,خواص داروئی کینوا

گیاه کینوا در واقع یک پروتئین کامل است . گیاه کینوا کالری کمی دارد و کسانیکه رژیم غذایی لاغری دارند می توانند از ان استفاده کنند. باید بدانید که با مصرف گیاه کینوا پروتئین لازم به بدنتان خواهد رسید و 8 آمینواسید لازم هم به بدنتان می رسد.

گیاه کینوا برای تمامی گروه های خونی مفید است. گیاه کینوا منبع غنی از آهن، فسفر، ویتامین B، اُمگا3، منیزیم، کلسیم و لیزین( یک اسید آمینه‌ ضروری ) می باشد. گیاه کینوا همچنین قند خون را متعادل کرده و دیابت را کنترل می کند.

محصول کشور پرو

تقریبا هرچیزی که با برنج و عدس یا عدس سرخ میتوان تهیه کرد با کینوا هم میتوان تهیه نمود . حتی میتوان آن را داخل آش ها اضافه کرد و یا با آن انواع کیش های غذایی یا ترین های غذایی و سوخاری و ... تدارک دید .

فله و بسته بندی موجود است

کینوا خارجی نیم کیلویی اصل سفید



برچسب ها: دانه کینوا , خرید دانه کینو , خواص دانه کینوا , رنگ کینوا , فروشگاه کینوا , کینوا نیم کگیلویی , خرید کینوا قرمز , خرید کینوا سفید , عطاری مشکستان , خرید دانه ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط