تماس با ما 09036552500 پوست خشخاش اصل 200 گرمی کوکنار

مشخصات اصلی


قیمت: 90000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


پوست #خشخاش

درمان برونشیت با پوست خشخاش :

دو تا ده گرم پوست خشک خَشخاش را که موقع چیدن خوب رسیده باشد در دویست گرم آب جوش بیندازید و ظرف محتوای آن را روی آتش بگذارید تا پنج دقیقه بجوشد، و بعد ده دقیقه آن را دم کنید سپس آن را صاف کرده و با عسل شیرین سازید و در طول روز کم کم آن را بنوشید. جوشاندهٔ پوست خشخاش به ترتیبی که تهیه آن را شرح دادیم برونشیت را معالجه می کند و اگر مبتلا به عفونتهای مجاری تنفس بودید، حتی اگر مبتلا به ورم حنجره شدید بودید، نوشیدن این جوشانده، ان را درمان میکند.

قولنج :

جوشاندهٔ پوست رسیدهٔ خشخاش که خشک شده باشد برای قولنجهای معده و روده و اسهال مؤثر است، به شرطی که این عوارض فقط در اثر سوء هضم غذا تولید شده باشد.برای تهیهٔ جوشاندهٔ پوست خَشخاش باید ده گرم پوست خشک خشخاش را در دویست گرم آب جوش روی آتش بگذارید تا پنج دقیقه بجوشد و بعد ده دقیقه ان را دم کنید و سپس صاف کرده و با عسل شیرین سازید و بنوشید.

دمان درد دندان :

یک پوست خشخاش را که خوب رسیده و خشک شده باشد در یکی لیتر آب جوش بیندازید و ظرف محتوای آن را روی آتش بگذارید تا پنج دقیقه بجوشد، و سپس ان را ده دقیقه دم کنید و بعد آن را صاف کرده و سپس دهان خود را با ان روزی دو یا سه بار حمام دهید.

ورم لثه های دندان :

جوشاندهٔ پوست خَشخاش به ترتیبی که طرز تهیه و استعمال مصرف آن را در مورد درد دندان شرح دادیم برای درمان ورم لثه های دندان هم مفید و مؤثر است.

درمان بی خوابی :

یک فنجان جوشاندهٔ پوست خشخاش را اگر قبل از خواب بنوشید به خواب عمیق و خوشی فرو خواهید رفت. برای تهیه این جوشانده باید ده گرم پوست رسیده و خشک خَشخاش را در دویست گرم آب جوش بیندازید و پنج دقیقه بجوشانید، بعد ده دقیقه آن را دم کنید و سپس صاف کرده و با عسل شیرین سازید و یک فنجان از آن را قبل از خواب بنوشید.


جوشانده پوست خشخاش ضد التهاب معده و مری است
درمان اسهال های مزمن
درمان برونشیت
ضد قولنج و ضد درد دندان
بهبود ورم لثه



برچسب ها: پوست خشخاش , خرید پوست خشخاش , پوست خشخاش اصلی , پوست خشخاش عطاری , عوارض خشخاش , معجون بیرجندی , عوارض معجون بیرجندی , خواص خشخاش , خرید داروی خشخاش , خرید ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


بتول سلیمانی1400/10/12 ساعت 12:44
سلام من پوست خشخاش رو به صورتی که گفتین برا دخترم که یک ماهشه درست کردم برای آرامش وخوابش البته یه مقدار کم خواستم ببینم ظرری نداره
یونس حیدری : 1400/10/12 ساعت 19:37
سلام اگه اصلی و تازه باشه نه مشکلی نداره برای خواب هم خیلی خوبه
ارسال پاسخ

ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط