تماس با ما 09036552500 گل غافث اصلی 100 گرمی

مشخصات اصلی


قیمت: 73000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی



غافث (نام علمی: Agrimonia eupatoria) نام یک گونه از تیره گلسرخیان است.گیاهی است علفی چند ساله دارای ساقه و برگ‌های کرک دار با ظاهری بیضی و دندانه دار .گل‌های غافث در انتهای ساقه‌ها به رنگ زرد به صورت سنبله ظاهر می‌شوند.این گیاه عموماً در کوهستانهای سردسیر رشد میکند. گیاه غافث در قسمت وسیعی از خاک اروپا در مرغزارهای کم آب، چراگاهها، و نقاط تنک جنگلی می روید و گیاهی شناخته شده‌است.


مواد مؤثر آن محتوی تانن ها، اسید سیلیسیک، عصاره‌های تلخ، اسانسهای روغنی و دیگر مواد است. این مواد خصوصأ قابض هستند و به همین دلیل در درمان ترشحات معده‌ای یا رودهای و دیگر انواع اسهال به کار می روند.

این مواد در تنظیم کار جهاز هاضمه نیز مؤثرند و ترشح شیره معده را بهبود بخشیده برخی از ناراحتی‌های کبدی و کلیوی و خصوصاً سنگ کلیه را تسکین می دهند.

خواص درمانی و کاربردهای صنعتی:

در هند از ریشه آن به عنوان قابض، تونیک و مدر و از برگ های آن به عنوان داروی ضدکرم شکم استفاده می شود. در چین معمولاً تمامی گیاه را در ماه های تیر تا آبان در مواقعی که ظاهراً در بهترین وضع رشد می باشد، می چینند و آن را تمیز کرده و خوب می شویند و در آفتاب خشک می کنند. تمام گیاه بخصوص برگ های آن قابض و گرم کننده و تونیک و بند آورنده خون است. برای معالجه دیسانتری کاربرد دارد و در اسهال های ساده نیز داروی خوبی است. برای تسکین و آرام کردن ناراحتی رحم و برای معالجه بواسیر نیز نافع است. از ریشه آن برای معالجه سل استفاده می شود. این دارو برای تقویت قلب مؤثر است. در موارد حمله های ناگهانی قلبی ممکن است برای خوردن و استعمال داخلی تجویز شود. رشد گلبول های قرمز را تسریع و افزایش می دهد و حشره کش می باشد.

غافث از نظر طبیعت طبق نظر حکمای طب سنتی گرم و خشک است. در مورد خواص آن معتقدند که برای باز کردن انسداد مجاری کبد و طحال مفید است و مدر می باشد. قاعده آور است. خوردن عصاره یا دم کرده گیاه برای تسکین دردهای کبد، باز کردن گرفتگی کبد و طحال و تقویت آنها، تحلیل ورم طحال و نرم کردن آنها نافع است. شیافی که با عصاره گیاه تهیه شود قاعده آور نیرومندی است. خوردن گیاه غافث با آب شاهتره و سکنجبین و همچنین خوردن گل و عصاره آن برای التیام زخم های داخلی مفیداست. مالیدن عصاره آن در استعمال خارجی به موضع برای التیام جرب و خارش و پاشیدن گرد آن برای خشک کردن زخم ها نافع است. غرغره آن برای تسکین آنژین، ورم لوزه، درد گلو و ورم حلق نافع است.


یک بسته 100 گرمی بدون خاک خارجی



برچسب ها: غافث , خرید غافث , خرید غافث اصلی , غافز , گیاه فافس , گیاه غافث برای قند , خرید گیاه خشک غافث , غافث برای دیابت , خرید گل غافث اصل , خرید گل غافث برای دیابت ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


علی شفیعی 1398/7/3 ساعت 22:48
سلام ایا گیاه غافث برای کسی که دچار اختلالات ذهنی و عدم تعادل میباشد مفید است؟
یونس حیدری : 1398/7/4 ساعت 20:36
سلام خیر برای ایشون بهتره معجون ترکیبی کندر و جینسینگ سفید استفاده شود بسیار موثر است 09036552500 حیدری
ارسال پاسخ

ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط