تماس با ما 09036552500 کنجد سیاه خوراکی نیم کیلویی

مشخصات اصلی


قیمت: 90000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


دانه های کنجد سیاه یکی از قدیمی ترین ادویه های شناخته شده برای بشر است. بیشتر ارزش آنها به دلیل روغن آن هاست. درسته که این ها دانه های بسیار کوچکی هستند اما بدون شک دانه های بسیار قوی هستند که برای سلامتی استفاده می شوند و خواص ضد پیری نیز دارند. می توانید این دانه های ضد پیری را در وعده ی صبحانه ، همراه برنج، نودل و یا هر وعده ی غذایی دیگر مصرف کنید. حتی می توانید آن را با ماست بخورید و یا به صورت له شده با سایر مغزها مصرف نمایید. در ژاپن همه ی دانه ها را در اسنک و آبمیوه های مخلوط استفاده می کنند. حتی می توانید دانه های کنجد را در سوشی نیز بیابید. دانه کنجد سیاه در کره بسیار محبوب هستند و از آن در کیک و گوشت و سبزیجات استفاده می کنند. سرآشپزها در رستوران دانه های کنجد سیاه را با روغن کتان برای سرخ کردن بهتر استفاده می کنند. کنجد سیاه در آفریقا تحت عنوان سیم سیم شناخته می شود و در غذاهای متفاوتی مانند ماهی دودی و خرچنگ دریایی مصرف می کنند. دانه و روغن کنجد سیاه در هند نیز مصرف بالایی دارد.


چگونه دانه های کنجد سیاه را مصرف کنیم؟

بر اساس گفته ی دکتر سود متخصص تغذیه ، می توانید این دانه های مغذی را در وعده ی صبحانه ، همراه نودل و یا برنج مصرف کنید. می توانید آن ها را با ماست ترکیب کرده و میل کنید. همچنین از دانه های له شده ی آن می توانید در شب برای هضم بهتر استفاده کنید و مصرف آن در شب جذب کلسیم و مواد معدنی موجود در این دانه ها را بیشتر می کند. افرادی که معده ی ضعیفی دارند و یا سابقه ی سنگ کلیه دارند باید مصرف آن را بیشتر کنند.



برچسب ها: خرید کنجد سیاه , خرید کنجد خوب , کنجد سیاه , خواص کنجد سیاه , خرید کنجد سیاه عمده , خرید کنجدسیاه خالص , خرید کنجد قهوه ای تازه , خرید کنجد قهوه ای نیم کیل ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط