تماس با ما 09036552500 بسته ضد یائسگی زودرس شامل دمنوش مخصوص و عرق رازیانه

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی



یائسگی زودرس را زود مداوا کنید

بسته گیاهی ضد یائسگی :

این بسته برای مصرف 45 روزه در نظر گرفته شده است و شامل گیاهان بسیار موثر زیر است.

رازیانه - پنج انگشت (گیاه جادوی زنان و ماده موثر قرص ویتاگنوس ویتاگنوس ) - پودر ریشه شیرین بیان - ریشه جینسینگ سرخ کره ای - فوفل هندی نر وماده یا فراسیون کبیر

که طریقه مصرف و دوز مصرف در درون بروشور و راهنمای همراه با آن داده می شود + تست مزاج شناسی


برای خرید محصول به قیمت 75000 تومان روی لینک زیر کلیک کنید و خرید اینترنتی را انجام دهید . محصول مورد نظر نهایتا بعد از 4 روز توسط پست درب منزل شما تحویل گرفته می شود .





به عنوان درمان گیاهی یائسگی :

1- رازیانه را بسابید همراه با ماست میل کنید و یا یک قاشق غذاخوری از آن را دم کنید و روزی یک استکان صبح ناشتا همرا با عسل میل کنید .
2-به جهت رفع طپش قلب و کرمپ های یایسگی می توانید از دمنوش گیاه فراسیون (گیاه زنان ) استفاده کنید و یا میوه آووکادو تهیه کنید و مصرف کنید .
3- به عنوان ضد التهاب در دوران یایسگی به شما مصرف ریشه شیرین بیان توصیه میشود (به شرطی که فشار خون بالا و قند خون نداشته باشید .)
4-به جهت افزایش سطح هورمون پروژسترون گیاه پنج انگشت (گیاه جادویی زنان که ماده موثره قرص ویتاگنوس است .)
5-اصلاح الگوی تغذیه ای و مصرف بیشتر مواد غذایی حاوی استروژن های گیاهی نظیر سویا، نخود فرنگی، عدس، لوبیا و به طور کلی حبوبات می تواند کمک کننده باشد.
گیاه پنج انگشت که حاوی استروژن گیاهی است، دارای مواد موثره ای است که می تواند روی محور هیپوفیز ـ تخمدان تاثیر گذاشته و به بهبود اختلالات قاعدگی از جمله یائسگی زودرس کمک کند البته به علت تداخل اثر بهتر است از مصرف همزمان آن با قرص های ضد بارداری و داروهای هورمونی پرهیز شود. مصرف ترکیب رازیانه، تخم کرفس، آنیسون، شیرین بیان و پونه نیز در درمان یائسگی زود رس کمک کننده است.

6-فوفل و جینسینگ نیز از گیاهان اثربخش در این زمینه است. دم کرده زنجبیل، زعفران و دارچین نیز می تواند موثر باشد. گل پامچال، شبدر قرمز، گل ساعتی، گزنه و شنبلیله هم از دیگر گیاهان موثر در کمک به درمان اختلالات قاعدگی است البته با توجه به تفاوت مزاج ها سعی کنید حتما ابتدا مزاج خود را کامل تشخیص داده آنگاه اقدام به مصرف دارو بکنید


سلامت و تندرست باشید
عطاری خراسانی



برچسب ها: درمان گیاهی یایسگی , یائسگی , ضد یائسگی , ضد یائسگی گیاهی , یائسگی زود رس را چطور کنترل کنیم , یائسگی زودرس و عوارض آن , درمان یائسگی زود رس , یائسگی زود ر ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط