تماس با ما 09036552500 گرز خشخاش سفید خوراکی 300 گرمی اصل

مشخصات اصلی


قیمت: 150000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


خواص تخم خشخاش برای مو

دانه‌های خشخاش غنی از اسید‌های چرب غیر اشباع و مواد معدنی مختلفی از جمله کلسیم، منیزیم و روی است که تقویت مو‌ها و سلامت مو موثر هستند. یکی از خواص خشخاش کمک به درمان شوره سر است. برای درمان شوره سر به کمک خشخاش باید دانه‌های خشخاش خیس شده، یک قاشق چای خوری فلفل و کشک را با هم مخلوط کنید و ترکیب حاصل را روی پوست سر خود بمالید و ماساژ دهید و اجازه دهید برای مدت زمان ۳۰ دقیقه روی پوست سر شما بماند و سپس سر خود را بشویید. برای کاهش شوره سر باید به صورت منظم از این ماسک خشخاش استفاده کنید. همچنین از دیگر خواص خشخاش تحریک و تقویت رشد مو است. دانه‌های خشخاش را با شیر نارگیل تازه و پیاز خرد شده مخلوط کنید و ترکیب به دست آمده را روی پوست سر خود بگذارید و بعد از مدت زمان یک ساعت با شامپو بشویید. برای تقویت مو‌ها و افزایش رشد موها از این ماسک به صورت منظم استفاده کنید.

خواص تخم خشخاش برای دیابت

یکی از خواص خشخاش تاثیر آن در کاهش قند خون است. خشخاش با داشتن مقادیر بالای فیبر می‌تواند برای افراد مبتلا به دیابت مفید باشند. همچنین خشخاش حاوی منگنز است و از این طریق نیز می‌تواند در درمان دیابت موثر و مفید باشد.

خواص تخم خشخاش برای ریه

دانه‌های خشخاش برای سیستم تنفسی مفید هستند و می‌توانند به بهبود ظرفیت ریه کمک کنند. از خواص خشخاش این است که سطح اکسیژن دا افزایش داده و به بهبود سیستم متابولیسم بون کمک کند.

خواص تخم خشخاش برای قلب

یکی دیگر از خواص خشخاش این است که به دلیل داشتن فیبر می‌تواند موجب کاهش کلسترول شده که این کاهش کلسترول به حفظ سلامت قلب کمک می‌کند. خشخاش حاوی اسید‌های چربی از جمله امگا۳ و امگا۶ است که این اسید‌های چرب برای سلامت قلب بسیار مفید هستند.

خواص تخم خشخاش برای خواب

یکی دیگر از خواص خشخاش این است که می‌تواند برای کمک به آرامش ذهن مفید و موثر باشد، به همین علت مصرف خشخاش می‌تواند منجر به خواب بهتر در شب شود. نوشیدن یک نوشیدنی از دانه‌های خشخاش میتواند منجر به کاهش سطح کورتیزول بدن شما شود و از این طریق در درمان بی‌خوابی موثر و کمک کننده باشد. با توجه به اینکه خشخاش می‌تواند موجب کاهش استرس شده و موجب کاهش حس خستگی شما می‌شود که همه‌ این‌ها به داشتن خوابی آرام کمک می‌کند برای بهره مندی از این خواص خشخاش می‌توانید پیش از خواب چای خشخاش بنوشید و خوابی آرام را تجربه کنید. همچنین می‌توانید دانه‌های خشخاش را چند ساعت در آب خیس کرده و سپس و با شیر ترکیب کرده و میل کنید.

خواص تخم خشخاش برای کم‌خونی

از جمله مواد معدنی موجود در خشخاش می‌توان به آهن و منیزیم اشاره کرد که در تشکیل سلول‌های خونی بسیار موثر است‌. وجود آهن و منیزیم در خشخاش موجب جلوگیری از کم‌خونی و مشکلات آن می‌شود.

خواص خشخاش برای تقویت استخوان‌ها

خشخاش با غنی بودن از کلسیم و مس می‌تواند موجب تقویت سلامت استخوان‌ها شود. فسفر و منگنز موجود در خشخاش موجب تولید کلاژن می‌شود که این پروتئین استخوان‌ها را از آسیب شدید محافظت می‌کند.

خواص خشخاش برای بهبود باروری

یکی از راه‌های افزایش باروری شست‌ و شو لوله فالوپ با روغن خشخاش است زیرا روغن خشخاش می‌تواند آلودگی یا مخاط موجود در لوله را از بین ببرد و احتنال و شانس باروری را افزایش دهد. خشخاش همچنین حاوی لیگنان که موجب افزایش میل جنسی می‌شود است.

خواص خشخاش برای سلامت مغز

خشخاش حاوی آهن، کلسیم و منیزیم است که به تنظیم انتقال دهنده‌های عصبی کمک می‌کند و از این طریق موجب تقویت عملکرد مغز می‌شود.

خواص خشخاش برای تقویت سیستم ایمنی

خشخاش حاوی زینک است و با داشتن آن موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود. خشخاش همچنین با افزایش تولید سلول‌های ایمنی موجی تقویت سیستم ایمنی می‌شود.

خواص خشخاش برای فشار خون

خشخاش حاوی اسید اولئیک است که موجب کاهش فشار خون و تنظیم فشار خون می‌شود


مصرف بصورت دمنوش یا ترکیبی یا پودر یا استفاده در کیک و پخت نان



برچسب ها: خرید غوزه خشخاش سفید , خرید غوزه خشخاش سیاه , خرید غوزه خشخاش , خرید کوزه خشخاش , خرید خشخاش خوراکی , خرید گرز خشخاش خوراکی , خرید گرز خشخاش برای مرفین , ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط