تماس با ما 09036552500 پودر چاق کننده گیاهی طبیعی گلکسی 450 گرمی

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


ترکیبات پودر گلکسی فت

به طور کلی هدف اصلی افرادی که اقدام به مصرف این پودر می کنند، چاق شدن بدون برگشت، افزایش یافتن حجم ماهیچه ها و همچنین افزایش حجم عضلات آنها می باشد. بنابراین پایه ی اصلی ترکیباتی که در پودر گلکسی فت وجود دارند کربوهیدرات می باشد. سایر ویتامین ها و مواد معدنی موجود در این پودر عبارتند از:

  • شکر
  • زینک
  • پودر سفیده ی تخم مرغ
  • پروتئین هایی به نام whey و شیر
  • ویتامین های D, A, C, B6, B12
  • پروتئین هایی که با شیر غلیظ شده اند.
  • پروتئین هایی که با آب پنیر غلیظ شده اند.

عملکرد و نقش پروتئین موجود در پودر گلکسی فت پروتئین دار در بدن چگونه است؟

پروتئین ها از واحد هایی به نام آمینو اسید تشکیل شده اند، که این واحد ها به صورت زنجیره ای پشت سر هم به هم متصل شده اند. پروتئین ها عملکرد و نقش های مختلفی در سیستم بدن دارند.

آنها می توانند به سلول ها کمک کنند و کار های زیادی را در بدن انجام دهند. افرادی که به دنبال چاقی بدن خود هستند و همچنین ورزشکارانی که می خواهند در بدنسازی حجم ماهیچه های آنها افزایش پیدا کند نیاز به پروتئین دارند. بهترین نوع پروتئین برای چاقی و افزایش حجم در بدنسازی نوعی است که بتواند در هر وعده ی غذایی کالری مفید و فراوانی به بدن برساند.

ذکر این نکته حائز اهمیت است که عملکرد پروتئین ها در کنار چربی های مفید و دکستروز بهتر است. پودر گلکسی فت دارای پروتئین این عملکرد را به خوبی انجام می دهد.

یک ق غ هر روز عصر حدود ساعت 16 یا 17 با کمی شیر عسل یا اب گرم و عسل یا ابمیوه شیرین میکس کنید میل کنید همه روزه در خانم ها بغیر از ایام پریودی بهتر است به عنوان مکمل از قاووت کنار این پودر برای تثبیت وزن بیشتر استفاده کنید تا نتیجه مطلوب تری بگیرید



برچسب ها: خرید پودر چاقی گلکسی , خرید پودر چاق کننده گلکسی , خواص پودر چاقی گلکسی , پودر گلکسی اصل , پودر چاقی گلکسی گیاهی , گلکسی اصل چاق کننده ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط